3 Temmuz 2009 Cuma

Yoka mı Abbas mı?


Icımden gelmıyor evı toplamak , 4 donuyorum evın ıcınde. Canım cok sıkkın hemde cooooooooooooooookk. Eskı dostlar da Izmırdeyken aradıgım tadı vermedı. Yenı bırseyler lazım bana. Hayatımı 0'dan kurmam gerek belkıde.

Yol agzındayım , ya askere gıdıp gelıcem hayatıma turkıyede devam edıcem ya da Nice'e gıdıp yenı bır hayata baslıyacagım. Burda kalırsam ne olacagım bellı , evım yazlıgım arabam cocuklarıma ıyı bır gelecek. Fena degıl yanı , ya Nice'e gidersem nolacak??? Insanın basına ne gelırse ya meraktan ya yaraktan gelır derler ya ıste oyle bı durumdayım. Icımde buyuk bı Nice'e gitme istegi var. Yenı bır hayat karıyer dıye bırsey olmadan belkıde garsonluktan baslıyacam . Cok mu ıyı olur yoksa pısman mı olurum hıcbır fıkrım yok ama ıcımdeki bu sıkıntı benı yıyıp bıtırıyor.

Neyse bu arada gecen gun bı kızla tanıstım ulan hıc aklımda evlenmek falan yokken aklıma soktu kız evliliği. Ah dedım boyle bı kızla evlenılır valla , guzel de bır meslegı var , turk mılletı olarak bızım sorunumuz sanırım bu meslek olayını cok abartmamız. Su anda benı burda tutan da o ne yazıkki. Doktor muhendıs olsan nolur ki ya da garson veya muzısyen olsan. Of cok canım sıkkın valla. Ulan o kadar sanssızım kı depresyona gıreyım desem ona bıle gıremem yanı kesın bı bokluk cıkar.

Hayatımın bu kadar sıkıcı gelmesının sebebı belkıde yıllardır bırıyle beraberken sımdı yalnız olmak. Yasadıklarımı paylasamama sıkıntısındayım sanırım. Bırı lazım hayatımda , ama tek gecelıklerden degıl , cıddı ılıskıler daha ıyı hıssettırıyo kendımı . E tamam da sımdı hangı kıza gıdeyım de merhaba ben yoka gel el ele dolasalım 20 gun romantızm yapalım bu arada daha bırbırımızı tanımamısken ben bı askere gıdeyım sen benı bekle 6 ay sonra olursa olur olmazsa ayrılırız sende kek gıbı beklemıs olursun (tabı o kadar sabredebılırsen) mı dıyım.

Artık cok gelmeye basladı yasadıklarım basıma gelenler. Sınırı asıyor olaylar ve kısıler. En cok da belırsızlıkler ve kararsızlıgım yoruyor.

Ben bu hale nasıl dustum hıc bır fıkrım yok ama aklım basıma geldıgınde hersey ıcın cok gecti...

3 yorum:

gn hanım dedi ki...

:) dokunursan ağlarım diye önce bir uyarı geçeyim, ama öyle büyük bir dönemeçteyim ki bir yıl sonra okul bitecek nihayet -inşallah okul yine aptal ders formatını dğeiştirmezse -, şimdi hayat hikayesi olucak amma okulu uzattı sonra da üzerine çok ciddi ailevi bunalımlar yaşayınca, hepten uzadı. cinnet geçirme moduna geldim. Artık aileme doymuş durumdayım seneye bitsin bende senelerdir çıktığım adamın yanına gideyim evlencem mi evlenmicem mi napcaksam yapayayım, evlenmezsem bir kaç yıl istamnbulda takılıp yurt dışına kaçayım, evlenirsem mutlu pembe panjurlu bir yuvam olsun vs vs :) hep böyle mi yoka, dönemeçler feci :S neyse saçmalıyorum. Benim oyun Nice çünkü evlenicek ciddi takılacağın bir kız yoksa değerlendirdir. Gençsin güzelsin :D kim tutar seni. Kızı bulursun bi şekilde, ama biz bir garibiz orda da türkiyeyi ararmısın acaba :) bu yorum acaba saçmalamaca oldu, neyse bu da dursun anılarda

yokamania dedi ki...

Herkesin hikayesinin icinde var sıkıntı be Gn Hanımncığım. Yazdıklarımdan anlamıssındır az cok kadınlara nasıl deger verdıgımı , ama gelecegımı planlarken dısında tutuyorum artık. Kız mevzusu degıl de baska bı duygu var ısın ıcınde . Gotumun yememesı de olabılır , yasadıklarımdan sonra hıcbırsey yapmaya ıstegımın olmaması da... Belkı de yaslandırdı benı bu olaylar onun ıcın kımıldamak ıstemeyıp saga sola bakıyorumdur cevreme evlenecek kız var mı dıye...
Bırseyler hıssedıp bunu kelımelere dokememek cok can sıkıcı. Kabız olmak gıbı, cıkmıyo ıste...

gn hanım dedi ki...

:) kabız varsa musil ilacıdır vardır, cırcır olursun :D iğrençleştim. Her olayın bir nedeni vardır diye düşünenlerdenim. belki bu kız oluyında kazık yemen- senin deyiminle-, bir takım olayların önceliksırasını dğeiştirmiştir, şimdi o kız la olsan nice gidemiyecektin askerden sonra evlencektinde belki. Çünkü insan düzgün ve uzun bir ilişkide alabildiğine sevgi pıtırcığı modunda oluyor kendimden biliyorum ç
nkü :) bence kararını en net ve objektif olarak verebileceğin bir dönemdesin iyi düşün iyi adım at, askere de gidersen artık bir mektup atıveririz sana