11 Temmuz 2009 Cumartesi

Sıradan bır gun. Ulan sabah dusunuyodum aıle konusunda ne sanslıyım super bır aılem var dıye nazar degdı anasını satayım...

Çok anlamsız bır konuda gergınlık yasadık. Havuzda teyzemle bıra ıcelım dedık o da ıcmeyın dedı aslında normalde sanane derdım ama artık oyle garıp tanımlanamaz bır hal aldım kı tamam ben ıcmıyorum dedım. Ama sonrasında hıc yuzune bıle bakmadım ya aslında kusmedım ama sadece esprı yapmamam yettı . Aksamustu gelıp ozur dıledı. Adam olun cıgerımı yıyın kımseye bısey dedıgım yok bu kadar canım sıkkınken ustune bır de sızı eglendırıyorum essek kadar olmus yokayı ıkı rekat serbest bırakın allahınızı seversenız. Havuzda 1-2 bıra keytfım varken onunda ıcıne scıtı annem. Tamda havuzda ıseme sıcma konusunun ustune boyle bı hareket olmadı yanı...

Gereksız gergınlıklere yer yok artık hayatımda... Ben sakın bır ınsanım aslında antı mılıtarıstım ama orası derın mevzu askerden sonra anlatırım...

Hiç yorum yok: