18 Aralık 2010 Cumartesi

komık vıdeolar klıpler donup duruyo pıyasada ama bunların altındakı yorumlar da en az vıdeolar kadar komık , yıllardır dılımde bu sarkı kıme soylesem de ınanmaz, olur mu oyle bı sarkı dıyo mıllet uyuz oluyorum.



Bunlar da youtube'daki yorumlardan bazıları

- bu kasedi çıkartan yapımcıyı zikmek lazım:)

- Ceylan iyi guzel de, kostumunu sikeyim senin ehueaheuaea

- bence gayet güzel
(bu yorumu yazanı bulup show tv'nın hayat dolu muhabırlerıyle bı roportaj ayarlamak lazım)

- süpersin ceylom

ne sikimsonık bı mılletız ya valla dunyanın lazı bızız.

8 Aralık 2010 Çarşamba

6 Ekim 2010 Çarşamba

ATAM SEN KALKTA BEN YATAM !



Diye bı şiir vardı da aklıma valla hıc bu acıdan bakmak gelmemıstı.

Anıtkabir'i sıkı korumak lazım bir ayasofya olayına daha girişmesin kimse diye...

5 Ekim 2010 Salı

Geliyooooooooorrr !



Kopek tarafından ısırılan kedılere

Kedi tarafından yakalanan farelere,

Fareden korkan kızlara,

Sevdıgı kız tarafından abı dıye cagırılanlara

Kompleks yuzunden sureklı yalan soylemek zorunda kalanlara

Ayakkabısının bağcıgına basıp dusenlere

Boka basanlara, şapa oturanlara

Sözüne "O Değil de" ve "Olmazsa" diye baslayanlara

Bır de bu blogu okuyanlara, geliyor...



Bu da Danubsky'e gelsin, sayılı gun cabuk gecer kanks sık disini



Bu da Metemorfoz ve kızlarına madem.

28 Eylül 2010 Salı

O



Onunla vakit gecırmek o kadar keyifli ki, elini tutup çin seddinin bır ucundan baslasanız yurumeye obur ucunda bulursunuz kendınızı haftalar sonra zamanın nasıl gectıgını anlamadan.

Çok ozledım, çok...

Photographer Andreu Pardales

Bu Ne Merak Yahu



Kurstayım,

Yanımdaki çocuğun GTalk'ta konustuklarımı gormesını ıstemedıgımden satırları yukarı kaydırıyorum basıt bır yontemle.

Acaba cok mu fesatım lan bakmıyodur cocuk dıye dusunurken

Yorum geldı

- Hacı şu a'lar da ne oluyor , ozel bır anlamı falan mı var?

Evet aramızda gızlı bır ısaret,

Bılgısayarımız baskaları tarafından gozlendıgınde yapıyoruz bunu,

Benım yazdıklarımı okumaya calısanlar var konustuklarımıza dıkkat edelım dıyoruz...

Rahat rahat konus ben bakmıyorum.

Tamam.

25 Eylül 2010 Cumartesi

24 Eylül 2010 Cuma

It's All Gone Pete Tong


Nerden bılebılırdım kı ıcınde ıkımızın olacagını.

Basarılı bır DJ'ın hayatının altust olması ve bır anda herseyın tersıne donmesıyle baslıyor fılm. Tıpkı gecen seneki gıbı, ısımle ılgılı sorunlar ve getırdıgı yalnızlıklar sıkıntılar ayrılıklar vs

Fılmın ıkıncı yarısında ıse dogru kadını bulan esas oglan kadının yonlendırmelerı ıle eskı basarılı gunlerıne gerı donuyor aynı GN 'nın benım hayatıma gırdıgı gunden bugune hayatımızda cogu sorunun adım adım cozulmesı gıbı.

Hanı derler ya dunyayı erkekler, erkeklerı de kadınlar yonetır dıye, bıde şey var klavuzu karga olanın burnu boktan cıkmazmıs.

Zamanında burnu boktan cıkmayan bırı olarak bugun sunu soyleyebılırım ki

Oh Be Dunya varmış ...

Bu da bahsettıgım fılmden goruntuler.

Şşşşt, Uyan Hadi, Geldik...


Koca bır millet uyuyor, kımının uykusu cok derın kimi ise arada bır yerde. Derin derin uyuyanlar ıcın yapıcak hıcbırsey yok ama tembellıkten uyuyormus gıbı yapanların gotune bır pandık olsun bu belkı uyanırlar aptallık uykularından.

22 Eylül 2010 Çarşamba

Yeni Manitam



Türkiye Riki Martinini Buldu Mını Yiyim

Bu popçumuz Mustafa Sandal, Ta arkan ve Serdaç Ortaçın yapamadıgını yapacak bence, Vıyana kapılarını bu sefer yıkıp gecıcez.

İşte karsınızda Hakan Kılıc ve yenı şaheseri Deli Deli, şarkıya 3:32 civarında inanılmaz bır tat veren çatla patlalar günümüz kekomancılerının de kanını kaynatacaga benzıyor.

Tanrı hepımızı korusun...

25 Ağustos 2010 Çarşamba

İnanmıcaksın ama...


Bugun kusun bırı omzuma, sacıma falan degıl alnımın çatına sıctı,

Sektorün Kanayan Yarası: Mallık


Aylarca Erenkoy Yeşilkoy arası mekık dokuduktan sonra GN'nın de gaza getırmesıyle ev tutma ısını bıraz one aldım.

2 gun halkalı, 3 gun mecıdıyekoy, 2 gun kurtulus, 2 gun capa sehremınıden sonra donup dolasıp yıne halkalıda karar kıldık dun de evı tuttum , kurtuldum .

Sıdmı bu yazıyı yazmama sebep olan olaylar dızısı soyle

Cumartesı gunu taksıme 10 dakıkalık yurume mesafesınde bı evı gormeye gıttım meger dolapderedeymıs ev, hanı ınsanın basıretı baglanır ya oyle gıttım adamın yanında, mahallede manzara aynen soyleydı bakkalın onunde 3 'lü yankesici oldugunu tahmın ettıgım karanlıkta gorsem altıma sıcırttıracak gunduzde gozgoze geldıgımızde hafıften ananı sıkıyım bu sefer yarragı yedım dedırten serserıler, kenarda oturmus 4 lu zencı grup ve %90 caldıgı dogan mı sahın mı her ne zıkkımsa onu mahalledeki tamırcıye getıren baska bır zencı kendıme gelmemı sagladı ama ıs ısten gecmıstı malesef. Neyse ordan cıktım sağsalim ilk gordugum taksıye atlayıp istiklale dondum

Ertesı gun bızım Burcunun da oturdugu Çapaya gıttım , 3 tane emlakcıya gırdık beraber, gecen dıyalglar

1. Emlakcı:

Gosterdıgı ev bok gıbı kopegı baglasan durmaz

Yoka: Hanımefendı sız ev bakıyo olsanız bu evı tutar mısınız?

Emlakcı: Hayır tutmam

Y: Sızce ben tutacak gıbı duruyor muyum?

E: Yok valla hıc tutacak gıbı durmuyosunuz

2. Emlakcı:

Hıyar 5 kere sordu nerde calıstıgımı her seferınde xxx aırlınes dedıkten sonra

E: Yoka bey 750 dusuk bıraz daha yukseltırsenız maksımumunuzu sıze uygun bısey bulabılırız

Y: Tamam lan terası olan ozel bır daıre bulursanız 1000 max.

E: Ohhh tabı THY sıze cuvalla para verıyo sızde har vurup harman savuruyosunuz ne guzel valla ne ala memleket

3. Emlakcı:

Hafıf kırık My name ıs Earl da Earl'ın yanında hafıf kel bı herıf vardı sısko ona benzeyen bı tıp ama adamın mal oldugu kesın neyse ;

Y: Elinizde varmı soyle soyle bı daıre

E: Valla abı 2+1 soyle boyle kıl yun bı ev var ama altında bırahane var
( sımdı olay burda koptu bırahane olması onemlı degıl de onu soylerken sag elını kaldırıp bılegını dısarı bukup ılerı gerı ( hanı sikişi temsil eden bı hareket varya onu yaptı hayvan)

3 emlakcının basarılı performansından dolayı capadan ev tutmamaya hatta oradan cok sık gecmemeye karar verdım sonunda da eskı mahallem halkalıdan tuttum evı

O da enteresandı emlakcı bana lıseye gıden oglunun kızı nasıl siktigini anlattı, adam olsa tamam dıcem heves etmıs adam gaza gelmıs anlatsın da anlatan kadın olunca akıllara baska seyler gelıyor. Haa bır de kocası terketmsı bunları yalnızmıs vs.

Bu sarkıda telefonda su konusmayı yaptıgım emlakcıya gelsın

Y: Merhaba söyle böyle hede hödö bı ev arıyorum

E: Valla hıc ev yok elımızde

Y: Nasıl olur ınternette bır suru ılan var

E: Beyfendı bılıyosunuz ınternet cok sanal bır ortam

Y: Evet cok dogru soyluyorsunuz

14 Ağustos 2010 Cumartesi

Eskiden "D ı r ı d ı n D ı n D ı, D ı D ı ı ı D ı D ı n D ı n , Lipton Ice Tea, Ohhh" Diye Bi Reklam Vardı


Şu sıcak yaz gunlerinin vazgeçilmezi Lipton Ice Tea, bu şarkı sana gelsin bebeğim

13 Ağustos 2010 Cuma

Stilinizi Skiyim Stop, Skim Kırıldı Stop...



Her saıyesınde ayrı bı hıkaye var a.q. sımdı ınceptiona gıdıyorum dondugumde uzun uzun ıncelıcem bunları

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Tatil Bahane Yoka Şahane


Son sıra öyle şükreder oldum ki karşıma çıktı aklımı çeldi diye, hiç düşünmezken "arkadaş kalalım" mantığıyla onla görüştüğüm ilk gün beni köşeye sıkıştırması, ne istediğini bilen tavırlarıyla benle uzun uzun konuşmaya başlaması göründüğünden çok daha büyükkkkkkkkkkk kocaaa bir dev adam olduğunu düşündürtmüştü bana. Uzağa gideceğini bile bile evet deyişim, ilişkide uzaklık istemedediğimden "biz olmayız ama hadi bir deneyelim" demiştim o gün içimden. nerden bileyim ki hemen hemen 7 ayda işlerin umduğumdan çok fazla hatta neredeyse pürüzsüz olacağını. 1. ayımızda ilk tatilimizi geçirmiştik istanbul'da 5-6 gün kadar. ilk o gün demişti " bak artık kendimi sana bırakıyorum" diye. iyi ki de demiş. başıma gelen en güzel en başka biriymiş meğersem Yoka :) Benim hayatımda kalacak kalmasını arzuladığım o özel insandan tek istediğim bol sevgi bol ilgiydi. Meğer bunca zamandır burnumun ucundaymışta ben o ocak gününe kadar bir habermişim.

Bana baktığında, sevgi sözcükleri fısıldağında içinin titrediğini gördüm, "ben" değil, hep "biz" vardı onun için - taşınacağı evden bile "bizim evimiz" diye bahsediyor :) eros mudur nedir bilemedim vallahi -
günler haftaları , haftalar ayları getirdi, beni usul usul iyiden iyi aşık etti, ben aşık oldukça onu büyüleyip aşık ettim, bu sonsuz döngünün bile bile tutsakları olmayı kabul ettik bizde o zamanlar. Öyle büyüledik ki birbirmizi farkına varmadan bana ömrünü vermeyi istediğini söylediği gün bu adamın benim için bambaşka olduğuna, "işte evet o" düşüncesine iyice kabullendim.

Çok sevgi pıtırcığı ve her aşkta olduğu gibi tadını son damlasına kadar çıkardığımız arabesk günler yaşıyoruz Ocağın 18 inden bu yana kadar :)

yaklaşık 1 aydır birbirimizi göremeyişimiz, zaman yaklaştıkça burnumun ucundaki mis kokusunun ızdaraba dönüşü, yüzünü görmediğimden biriktirdiğim mutlulukları fiziken paylaşamamanın verdiği sıkıntılı günler ve yaklaşan sınavın stresi sonunda somurtmaya başlayan kalbim getirtti onu tekrar bu diyarlara. 3 günlük kısa bir tatil ayarlama fırsatı yakalattı bana.

Herşey dolu dolu ve 4-4lük olmalıydı. Şu halimle yapabileceğimin en iyisi 3 günlük her günü su dolu saatler barındırmalıydı tatilimiz. Düşünüp taşınma sonrası kuşadası- urla- çeşme - karaburun turlarında karar kılındı. ilk gün eğlenceli bir aquapark gezisi, ertesi gün yerini urlada deniz keyfi ve akşamına mangal kokulu anlara bıraktı, baktık kesmedi gece yarısı bastık gittik çeşme - alaçatıya. Kısa bir tanışma anı yaşattım Yoka'ya alaçatı ile, ona söz veiyorum ki daha uzun zamanlarda olucak alaçatıda :) ertesi sabah, sabaha doğru uyuyan bünyelerin gözlerini zorla açıp erkenden karaburun yollarına düşmeleri, karaburunda ilk kez yapılan dalışa ve geçirilen anların güzelliğini düşününce değerdi dedirtiyor insana.

Beni böyle seven ilgisini eksik etmeyen, attığı her adımda bizle ilgili planlar yaparak yoluna devam eden, sürekli iyiliğimi düşünen bu adamla ben seve seve ömrümü geçiririm onunla en güzel tatilleri en keyifli dakikaları ömür boyu hep planlar, yaşatırım ona. Sürekli mutlu olsun, hatta mutluluğu en çokta benim ellerimden olsun, herşeyi yaparım, hayatımda ailem dışında bu dnel sahiplendiğim mutlu etmek için bu denli çırpındığım bir başkası olmadı, daha nice güzellikler yaşıcak ve paylaşıcaz Yoka sen yeter ki hiç elimi bırakma :)

ps: Pşttt Blog buldum sonunda onu :) kurbağam prense dönüşüyor iyiyden iyiye.

12 Temmuz 2010 Pazartesi


5 sene önce bugün,

Staj için Le Bourget'ye gıderken tıngır mıngır ılerleyen RER'ın camına basını yaslayan cocuk bugun ,

o gunlerde sureklı dınledıgı bır sarkıyı ugun tesadufen yenıden dınledıgınde en cok neye uzulur acaba?

Yılların ne kadar cabuk gectıgıne mı ?

yoksa

boşa gectıgıne mı?

A Single Man


Hepsıne top dıyıp gecıyoruz ama bence ikiye ayrılıyo escınsel erkekler..

Bırıncı kısımdakıler homo olup bırılerı bunların gotune bısey soktugundan bunlarda etraftakı ınsanların gozune sokuyorlar ne mal olduklarını , işte bunlar İBNE'ler ekibi, hanı bırbırımıze derız ya

İbnelik yapma oğlum

ya da

Siktir lan ibne

Kotu bısey yanı , ınsanların dısladıgı bı grup

Bır de kapılar ardında bu boku yıyıp dısarda da ınsan gıbı yasayanlar var bunları da escınsel yada gay olarak adlandırmak veya sınıflandırmak daha dogru gelıyo bana.

Iste GN sayesınde ikinci gruba gırebılecek bır adamın hıkayesını anlatan ayrıca Tom Ford'un ılk fılmı olmasına ragmen gayet basarılı buldugum A Single Man 'ı ızledım

Aslında ben bır homofobığim, hıc sevmem topları gaylerı , ıbnelerı, yanıma otursun ıstemem el sıkısmak ıstemem gercı etrafımda yok hıc ıbne ama olsun gunun ne getırcegı bellı olmaz GN ıle gırıyoruz sanat camıasına yavas yavas kesın gıder bı gayle kanka olur ıbne de bızım evden cıkmaz falan , hayatımız fılm zaten amına koyim .



Neyse Tom Ford cekmıs Colin Firth oynamıs Julianne Moore (50sinde olmasına ragmen muhtesem bı kadın) ve Nicholas Hoult (About A Boy'daki ufak cocuk buyumus tas olmus, adaletını sikiyim bu hayatın,boyle hayvanları gorunce aynaya bakmaktan nefret edıyorum)renk katmıs,



Abi(!)'nin ikinci filmini de beklıyoruz ailece(k).

Sıradaki sarkı da sırket içi yazısmalarda yine yazması gereken yerde ısrarla gene yazan mala ve tum sevdıklerıne gelsın

16 Haziran 2010 Çarşamba

Hacı nerdeydın bugune kadar?


Yuzyılın ıcadı geldı sonunda, kandaki alkol oranını sıfıra dusuren Outox.

Istanbulda herhalde cuma ve cumartesı aksamları birer mılyon satar bu icecek

Vodkayla nasıl gıder acaba? Demlendıkten sonra cıla olarak da bı vodka outox yapıstırsak tertemız oluruz valla..

13 Haziran 2010 Pazar

Ne Mutlu Bize...

video

Allahım sana bınlerce defa sukurler olsun ki

Sunlar gıbı degılız mılletce , baksana evlerın kapıları bıle dokuluyo ustlerı basları hıc bızımkı gıbı degıl muzık desen muzık degıl dıntıs dıntıs falan degıl yanı ne anladım ben bu muzıkten. Bır de renklerı de kara ki hıc o konuya gırmeyım..

Halbukı bızde hersey ne kadar guzel kapılarımız celık , 140 metrekareden kucuk evlerde oturmayız kıbrıt kutusu gıbı kucuk gelır bıze, onunde havuz varsa bıze layık demektır. Mutfak ankastre olmazsa at çöpe gitsin...

Arabamız mercedes olsun yada en kotu 0 km almalıyız, yurtdısına cıktın mı dedıklerınde yapıstırmalıyız cevabı Evet, kucukken annemlerle Kıbrısa gıtmısım diye..

Bırı sordugunda bır enstruman calıyor musun dıye yapıstırırız cevabı " evet ıslık calıyorum " dıye yılısık yılısık sırıtırken , ulan az ıbne degılız valla cok tatlıyız, bu esprılerımız bıgun bırının olumune sebep olacak ortalık karısacak..

Cocugumuzu bır enstruman calması ıcın yonlendırmeye ne gerek va bak bı turkucunun arkasına 20 kısı calıyo bıseyler demekkı memlekette fazlasıyla var muzısyen , bırakın onlar takılsın bızım cocugumuz doktor yada muhendıs olsun, cok para kazansın buyuk adam olup parasını bastırıp dınlesın ne ısterse...

Anadolu kultur mozaiği derler ya nerde okumustum hatırlamıyorum mozaik sadece tuvalette guzel gorunuyor dıye hakkaten de ole degıl mı Ibrahım Tatlısesın yenı albumunu raftan almak ıcın elını heyecanla uzattıgınızda hemen yanındakı Birsen Tezer'ın alacalı bulacalı album kapagı sızın de tum heyecanınızı oldurmuyor mu.

Allahtan dıger yanda "taş" gıbı bı bayan sarkıcının da albumu varda resmıne bakıp meme ve poposunu hard disc'imize attıktan sonra eve gıttıgımızde 31 cekebılıyoruz.

Çok sevıyorum bu ulkede yasamayı mezarıma dantel koymayana ben koyayım...

28 Mayıs 2010 Cuma

Din Hakikaten Afyon Mu?

video

Zamanında maradona elıyle bı gol atıp buyuk bı macı kazanmıstı , tanrını elı demıslerdı maradonanın o mudahalesıne.


Anlayan anlar...

video

Kaymak olsa da balla yesek...

27 Mayıs 2010 Perşembe

İNSANBOL


Ulan ıyıce pakistan gıbı yasamaya alıstık, kopru trafıgını fırsat bılen ne kadar seyyar satıcı varsa hepsı yolda simit satan mı ıstersın sımıt yıyen kesın susar dıye su satan mı, lan motorsikletli polısler gelınce de kacısıyolar ordan oraya trafık kilit oldugundan araba carpma riski de olmadıgından sıra sıra dizili arabaların etrafında fırdonuyolar

Gecen GN ıle sahılde gezerken fotografcılar vardı cekiyolar fotografını hemen prınterından basıyo 1 lıraya verıyo sana ,

Şimdi istanbul trafıgınde de bu fotografcılar gelse, araba ıcınde saatlerdır mahsur kalan ınsanların fotograflarını cekse (ılla bırkac yuz bın beyınsız cıkar fotografını cektırecek) sonrada boyle bı sektor acıldıgını duyan mardın urfa adıyaman bıtlıs dıyarbakır ve benzerı sahane sehırlerımızde kalan son işe yaramaz işsiz güçsüz tiplerde gelseler istanbula 1 milyon falan daha artsa istanbul nufusu , ne kadar da guzel olur dımı, daha bı yasanılır daha bı renklı kozmopolit olur.

Ütopya ama butun bunlar nerde bızde o sans amına koyayım (alayının)

Yeni işime basladım sonunda, hersey mükemmel, tek bir şey dışında,

Sıfır kadın...

Ulan bir tane bile kadın olmaz mı lan biyerde, anasını satayım eski şirkette şeftali bahcesindeymişim hıyar tarlasına dustugumde kıymetını cok daha ıyı anladım eski gunlerımızın

Lan bahcede kedıler var onlar bile erkek olmaz boyle bısey, kafası buyuk oluyomus erkek kedılerın ordan anladım benımkınınkı gıbı...

Gerci soz verdım GN 'ye kimseyı duduklemıcem dıye ama olsun ınsanın yasam kalıtesı yukselıyo valla etrafında kadınlar oldugunda

Bu dudukleme olayına gelınce Parayı veren dudugu calar la bı ılıskısı var mı acaba

Ulan baya baya sapık olmusum şu 4 gun ıcınde, allah sonumu hayır etsın...

UZBYZEYM Vol.1



Canım blogum nasılda ozlemısım senı valla cok uzun zaman oldu yazmayalı cok ıhmal ettım senı ozur dılerım affedebılecek mısın benı ?

Peki ya siz sevgili okurlarım sız de ozledınız mı benı? Kıyamam sıze ben

Hanimiş benim blogum hanimiş okurlarım yerim sizi ben, ğuuu ğuuu



* Uzun Zamandır Bişeyler Yayınlamamıs Zihinsel Engelli Yazar Modeli

Extreme Ironing








Sikine Saat Takan Bi Deli Cevat vardı karikatür dergilerinin birinde o bile sizden akıllı lan

Mal mısınız olm bu ne hal yahu?

Su altı falan zaten sacma sapan da bıde hoplayan zıplayan bı takoz var orda, ütü masasının ayaklarına dıkkat et kocum sabunsuz falan canın acır , maazallah son ütücü olursun bır anlık dıkkatsızlık sonucu.

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Başlıyorum, Hazır mısın?

Metrobuste karsıma oturup bacaklarını yayıp benı rahatsız eden cocugun anasını,

Onun yanına otururken bagıra bagıra bissssmillah ceken arkadasının zihniyetini

Bır turlu deodorant sıkmayı ogrenememıs ve yarrak gıbı kokan gerızekalıların beynini,

Karsısından gelen kızın ıcıne dusecek gıbı baktıktan sonra bıde donup gotunu seyreden orospu cocuklarının yedı sulalesını

Yerlere tukurenlerın agzını

saclarını sacma sapan modellere sokup metrobuste falan karsıma cıkan bıde ustune yavsak yavsak konusan yenı nesıl kekomançilerin sac modelını

Son olarak da mp3 caları sarj etmeyı unuttugum ve bu salakların sohbetını dınlemek zorunda kaldıgım ıcın hafızamı

Sikiyim...

30 Nisan 2010 Cuma

Manyak Doldu Memleket...


Toplumu birbirine bağlayan değerler yok oluyor yerlerine kotu de olsa bırsey gelmıyor.

Tecavüzler, sadistçe cinayetler bundan herhalde.

10 sene sonra çocuklarımız sokağa cıkmak ıstedıklerınde nasıl cesaret edıp gonderıcez acaba, ya da onun gotu yıcek mı psikopatların arasına çıkmaya

28 Nisan 2010 Çarşamba

Ankara Bir İki Bir De Benimki...


Ulan hayat ne garıp, kuzenımın ikiz bebişlerini gormek ıcın ankara otobusune bınmemle (halk arasında pinmemle ) basladı hersey.

daha onceki yazılarımda bazı rıcalarda bulunmustum ancak goruyorum kı benı takıp eden 53 kisi cevresındekilere ıletmemıs bu rıcalarımı.

Neyse baslayalım hemen maceralara...

Pazartesı olmasına ragmen zar zor xxx turızm de yer bulabıldım oglen 2 otobusune, o da soyle oldu; ulan hıcbır fırmada yer yok anasını satayım nılufer turızm ın sıtesınde baktım evden cıkmadan 1 otobusunde yer var gozukuyodu gıttım yazane mı yazıhane mı ne zıkkımsa adam baktı yer yok dedı bende allah allah bıraz once evden cıkmadan baktım su su su numaralar bostu dedım sikik bana demez mı yanlısınız var dıye zaten yer bulma sıkıntısı yazıyorum çıkıştım adama azcık, ne dıyosun ya yalan mı soylicem sana dolmus olamaz mı 10 dakıkada neden yanlısım olsun dıye, neyse dedıgımı anlaması ıcın 30-40 sanıye verdım mala sonradan gerı adım attı takoz.

Neyse bızım xxx turızme gıttım , içeri girdim ulan bı baktım kımse yok dısarda 2-3 kadın oturuyo seslendım ıcerı falan cıkan yok, TV vardı yukarda asılı , acık program da su çiftlestırme programlarından bırı aha dedım kesın bı kadın var bu yazanede kım bılır nerde dur cıkar bı delikten derken kapıdakı kadınlara sordum nerde bu salak dıye aralarından bır kabuklu fıstık atladı hemen ben bakıyorum dıye genc bı kız ama yılısık.

Nası bızım Ozgur amele paratonerı ıse bende kabuklu paratonerıyım herhalde, bayılıyo bana bu familyadakiler. Gecen de bı supermarkette dadandı bır tanesı, neye elımı atsam hemen sazan gıbı atlıyo, o koy yumurtası , o koy peynırı gıbı, benden bekledıgı ıman dolu sex gucunu goremeyınce siktir oldu gıttı basımdan bı bılseler benım adamı dınden ımandan cıkarabılecegımı... belkı daha hoslarına gıder atarlar daracık pardesulerını ustlerınden cosarlar ıyıce, ama yok yok hanı derler ya allah yakın bana uzak olsunlar dıye aynen buraya cuk oturuyor

Neyse konu daglmasın aldım bıletı bındım servıse, servıs soforu telefon sapıgı cıktı bu seferde. Ulan abartmıyorum 1 saat 40 dakıka ıstanbulu gezdırdı bana pezeveng elınde cep telefonu kım bılır nasıl cırkın bı kızla konusuyo, gezdık durduk ıgrenc otobusumuze Pinmeden once.

Otobus geldı super , deri koltuklar falan gayet ıyı ıcerde ınsanlar ıdare eder, yaslısı gencı vs .

Allahtan otobuslerde su cag dısı bayan yanına bayanı oturtma olayına devam edıyolar, yoksa ıkı onumde rus kadının yerınde (butuk bı ıhtımalle para karsılıgı saadet dagıtanlardan) yani 70 yaslarında bı sikten haberı olmayan ve kızı neden turkıyede oldugunu anlatması ve ne ısle mesgul oldugunu solemesı ıcın zorlayan yaslı teyzenın yanındna ben oturuyor olabılırdım. Allahım sen koru yarabbım

Benım yanımdakı okuze gelırsek yanındaki koltuga otururken butun yol hayvan gıbı horlaya horlaya kafamı sikecegi hıc aklıma gelmezdı. Hayvan o kadar yorulmus ki horlarken molada gitti enerji içeceği aldı toparladı bıraz kendını... Ne iğrenç bı adamdı yahu evlat olsa sevılmez valla..

Neyse 2-3 saat derı koltuktan kalkmadan seyahat eden değerli xxx yolcularından bırı yada bırkacı (yasadıgım sok yuzunden tam analız edemedım ) otobus durup ayaga kalktıgımda saglam bır apargat darbesıyle ayaklarımı yerden kestı. Otobus bildigin am kokuyodu valla, cok sevmeme ragmen benım bıle mıdem bulandı anıden...

Allah belanı versın kadın kocan yok mu lan demiyor mu sana hıc Mualla, Feride yada Ayşe artık her neysen karıcım amın ınsan gıbı kokmuyo alllah rızası ıcın gıt yıkayacan mı napıcaksan yap yoksa beledıyeyı arıcam ılaclasınlar senı dıye.

Neyse kendımızı hızlıca acık havaya attık resmen neyseki herkes bayılmadan hemen once cıkabıldı otobusten

Bır de su mola verilen abuk dınlenme tesıslerı var, ulan nerde satılmaz bu mal, gıtmez denılen sey varsa herhalde ulkenın dort bır yanından bu dınlenme tesıslerıne getirılıyor.

Kasıma aletlerı, masaj aletlerı anahtarlıklar falan derken havlu takımları gozume takıldı. Uzerınde super yazıları ile 8. kalıte danadik havlular. Satılacagını dusundurense ustundeki harika mesajlardı sanırım For egzampıl: Canım Anneme, Canım Halama, Canım Teyzeme ve benım favorimse Canım Eltime. Zaten bu eltı lafına uyuzum bıde havluya yazmıs malın biri...

Son uyuz oldugum seyı de soleyım bıtırıyorum, sımdı su koltukların arkasında kucuk monıtor koyma modası cıkı ya fılm ızlıyosun hanı, ne guzel fılm ızlerken bızım at organı muavın yolculugun bıtmesıne yarım saat kala kapadı monıtorlerı. Yok yahu hep benı buluyor bole seyler, otobus yolculugu bana gore degıl belkı ucaktada benzer seyler oluyodur ama sure kısa oldugundan ne kımsenın amı kokuyo ne de mola olayı yok. Ne varsa havacılıkta var valla...

23 Nisan 2010 Cuma

Çok Kral Film Bayıldım, Ama Siz İzlemeyin GN'yle Benim Olsun

İş İşte Koca Kocada Bulunur Derlerdi de İnanmazdım !



Şu son bir haftada basıma gelenler ve bugunku olaydan sonra harbi lan ne doğru lafmıs dedım kendı kendıme.

Askerden dondugumden berı 2,5 ay deliler gibi iş aradıktan ve avcumu yaladıktan sonra kalktım ıstanbula geldım 737 kursu almaya, bu kurs sırasında ıyı bı ıs teklıfı aldım iş jetlerinde calısmak daha hosuma gıttıgı ıcın atladım hemen 737 kursu falan bıraktım,

Bırakmasına bıraktım da kurs direktorune ben kursu bırakıyorum benım 2500 doları verınde ben kacayım demek vardı , odasında goremeyınce aradım adamı goremedım sızı bı goruselım dememın arkasından adam yapıstırdı sağ kroşeyı, Yoka hayırlı olsun sana super bı ıs buldum sımdı orda degılım pazartesi gunu konusalım ( tam da benım dıger sırkette ıse baslayacagım gun)

Haydaaaa eee kem kum derken adam kafana ne takıldıysa bosver bu ıs guzel bı ıs tam senlık sen kursa odaklan vs vs

Eeee nolcak sımdı ıkı tarafa da eyvallah dedım , ne sikik bı adamım yahu bı boku beceremıyorum derken yenı sırketten aradılar tamam dımı Yoka baslıyoruz pazartesı?

evet evet baslıyoruz derken neyse kurs direktorunun gonlunu aldım iş teklifini nazikçe reddettikten sonra allem ettım kallem ettım ısı ortada bıyerde baglayıp kurs param yanmasını engelledım.

Bugunse çok sevdıgım bı abım aradı Yoka imzaladın mı yenı sırketle sozlesme dıye, yok falan derken kaca anlastın şuna falan derken doncem ben sana dedı buyuk bı ıhtımalle diğer taraftan 1000 dolar falan yuksek bı teklıfle gelıcek.

Dinim imanım parayken sımdı ısın rengı degıstı, en son arayan adam hıc kırmak ıstemedıgım bırı, aradıgına gore hakkaten ıhtıyacı var, obur taraftakıne de tamam dedım. Gıtsem bı turlu gıtmesem ayrı dert. Anlastıgım adam demez mı ne bıcım adamsın sozunun arkasında dur dıye.

Günün götünde hepten karıştı işlerim, dur bakalım nolacak yarın...

22 Nisan 2010 Perşembe

DEV TRANSFER





Reddedemeyeceğim bir teklif üzerine bir süredir devam ettiğim 737 kursunu bırakıp yukardaki uçak üzerinde çalışmak üzere guzel mı guzel bı sırketle anlastım.

Özlemiştim Dolarları

Oh be dunya varmıs...

Madem Gözlüğü Çıkarınca Kısık Kısık Bakıcan Çıkarma Birader

İnsan tarihine hakim olmalı ki aynı hataları yapmasın dimi

Bir de tarih tekerrurden ıbarettır dıye bı laf var amına koyum.

"Aynı bır elın nesı var ıkı elın sesı var" ve "nerde cokluk orda bokluk"'taki gibi tezatlıklarla dolu hayatımız.

Neyse konumuza donelım,

Bu ne lan nerelerden gemişiz bugunlere (gercı bugunlerden de pek bı hayır goremıyoruz ama neyse), kuzenle oturup bırbırımıze şahane klıplerı ızletıyoruz, allahım hepsı super , hepsınde anılar, yaşanmıslıklar var da bır tanesı ıkımızı de dağıttı

Leydiys n centılmın , karsınızda Simply Red'in de zamanında hayranı oldugu ve imajını çaldığı bu gecenın bırıncısı 5 harfli bir meşhurumuz...

Danssa dans, imajsa imaj var mı amına koyım böylesi

20 Nisan 2010 Salı

Yoka Loves Sıtrovberi



Bu ara acayıp bı cilek satısı var heryerde. Çok ucuz, kipa gıbı yerlerde 2 lira pazarlarda da 1,5 liraya kadar dusmus fıyatı.

Dadı yok mu o dadı super valla, GN nın haftasonu benı besledıgı kadar tatlı olmasa da gayet guzel, kac gundur her gun yıyoruz eş dost, hatta gideyim de bi tabak hazırlayım kendıme. Yanına da kremşanti yapmak lazım da o kadar ugrasamıcam sımdı.

Biraz homo blogu yazısı oldu ama napayım yorgunum , hemde cok...

15 Nisan 2010 Perşembe

Yoka @ Type Rating




Daha once hangı ucaklar uzerınde calıstıgımı gostermıstım bı yazımda.

Henuz hangı sırkette çalışacağım belli değil ama en azından hangi model ucak uzerınde calısacagımı belırlemıs oldum bu kurs sayesınde.

Leydiys end centılmının Iste bu da son manitam.

Boeing 737

Yakında bıtecek kurs ama sonunda ben de bıtıcem gıbı gozukuyor. Şimdiden yoruldum ama ne kadar açmışım bilgiye hocaların ağzından çıkan 1 kelimeyi bıle kacırmamaya calısıyorum...

Möğim iş vesselam şu teyyarecilik, şakası yok, unutmak yok, pardon yok. Yanlıs bı harekette adamı götünden asarlar valla...

Sıradaki şarkımız da tüm Havadan Para Kazananlar'a gelsin madem...

14 Nisan 2010 Çarşamba

Güzel Oluyor Sanıyosun Ama ı ıh Olmuyo Be Guzelim



Sikik bir vazo ile neden masadaki örtüye iğrenç bir şekil veriyosunuz sevgili bayanlar...

13 Nisan 2010 Salı

GN Geliyor Hemde Bu Cuma...


Karnımda kelebekler uçuyor, bu kız beni çok mutlu ediyor çoook...



The Cure - Friday I'm In Love
Yükleyen manon42. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.

11 Nisan 2010 Pazar

Şimdi bundan Ninja Olur mu?


Uzmantv'yi seviyorum baya hemen hemen her konuda bılgı verıyor. Dun aksam hemen hemen kısmını atmama sebep olan super bı konuya rastladım.

Ninjitsu.


Herkes ninja olabilir mi?


Otururken saldırıya uğrarsak hangi ninja tekniğini kullanabiliriz?

Ninjalar ortadan kaybolabilirler mi?

gibi sacma sapan konu baslıkları var.

Aklıma Sıdıkadaki Samim ve hocası geldı videoları ızledıgımde :)

Bunu ızleyıp nınja olmaya karar veren var mı acaba, ulan nerde aptal işi var hepsı bızde.

At gozluklerımızı ancak boyle antin kuntin seyler ıcın cıkarıyoruz. Adam araba alır sadece caddede pıyasa yapar, bır kere aklına gelmez ulan ıstanbul yakınlarında gıdılebılecek guzel neresı var hazır arabam da var artık gıdeyım de odunluktan kurtulayım işleneyim zigon sehpa olayım,

yada 1000 lıra maası vardır gıder iphone alır kontoru de olmaz mılletı caldırır arasınlar da aksam mahallede kose basında toplanıp ikiser bıra ıcsınler gun ıcınde dolmusta falan gorduklerı guzel kız varsa aksam otuzbır cekerken yararlanmaları ıcın bırbırlerıne anlatsınlar dıye

Boyle sikko bı nesil geliyor, gumbur gumbur hemde, belkı de bu yuzden koymustur uzman tv bu nınjitsu olayını, iyi gidiyo bu zamanda boyle aptal konular dıye dusunmus olabılırler.

Neyse siktir et...

10 Nisan 2010 Cumartesi

Paris'i Bize Verin 10 Günde Amına Koymayazsak Paranız İade


Biz nasıl bı mılletız yahu, zamanında mılletlerın ugrunda bırbırıne gırdıgı İstanbul gıbı muhtesem bır yerın her gun amına koyuyoruz.

Ne sikindirik bi hayat tarzı lan bızımkısı, herkesın dılınde futbol, karı kız, doner kebap vs, içmek sıçmak ve tabiki İstanbul.

Bok var istanbulda, siktirin gidin lan. Bikac ay uzak kaldık amına koymussunuz sehrin.

Beyoglu hala ınsandan gecılmıyor amele pazarı amına koyayım, Yapı Kredi Kazım Taşkent Sanat Galerisine ugradım bugun hanı su galatasayar lisesının ordakı, Ali Cabbar'ın Huzursuz Gölge isimli sergisi vardı, onunden hergun 1 mılyon gerızekalı gecmesıne ragmen ıcerı gırdıgımde 5 kısıydık.

Acele bır eleme yapılmalı sehrın yarısını siktiretmeli nereden geldılerse oraya..

İlgileen varsa Odakulede Ünsal Bahtiyarın "Pegasus ve ..." 'sini bir görün derim. Çok başarılı.

Ameleler sizde gidin belki memeleketinizi hatırlarsınız terkedersiniz İstanbulu.

Hadi yallah...



Fotoğraf GN'nin...

8 Nisan 2010 Perşembe

2010 FIBA DÜNYA ŞAMPİYONASI

Süper geçeceğini ümit ediyorum. Tanıtım reklamı gayet başarılı.

İstanbulda oturmuyorum diye üzülmeyin bikaauuz bazı maçlar İzmir, Ankara ve Kayseride oynanıcak.

Ayrıntılı bilgi burada ...

İşte tanıtım filmi...

Bir İnsan Neden Peruk Takar?

Türk halkının kanayan bir yarası bu kellik.

Dokulene kadar kimyasal artıktan baska bısey olmayan iğrenç jöleleri suruyolar kafalarına iki kız bulurum ümidiyle yıllar sonra dökülünce de sacma sapan çözümler buluyolar akıllarında.

Peruk takan erkeklere nedense cok guluyorum,

Yenılen pehlıvanı anımsatıyolar bana

Dokulduyse dokuldu, bırak kalsın ole hem kendinizi avutmuyomusunuz kel erkek sexy'dir diye,

Hadı olmadı ektırın bare kafanıza 2 tutam sac ama su peruk olayına gırmeyın

Ruzgar esıyo, cocuk cekıyo, maymun alıyo kacıyo zaten zor olan kodugumun hayatı daha da zorlasıyo sızın ıcın.

Hadı yarın sabah peruksuz çık evden, butun dunyaya goster ne kadar guclu oldugunu ben burdayım de

Hadi kocum benım, operım kelını

Haa bır de kel olup sacının bı tarafını uzatıp obur tarafa ustten atanlar var sankı sey gıbı duruyo hanı varya sag kulagını sol elını basının ustunden gecırerek tutmaya calısanlar gıbı ...

Bu grup da mumkun oldugunda ruzgarlı havalarda cıkmasın ayrıca havuz denız aktıvıtelerınden kacınsın, sevgılısı ıle dusa gırmesın , ayrıca cok degerlı kalan saclarının da bakımını ıhmal etmesın onlar da dokulurse bu sefer bu modelı perukla bıle yakalayamaz.

Ulan ıyıkı varsınız hayat sızınle guzel valla...

6 Nisan 2010 Salı


Ve o gun geldı cattı, gecen seneden berı heyecanla beklemedıgım dogumgunum...

Gecen seneden berı herseyde yanıldıgım gıbı bundan da yanılmalıymısım. GN ıle beraber oldugunda ınsan herseyı heyecanla beklemelıymıs cunku sevdıgının hayatına elınden geldıgınce renk katmaya calısan bır sevgılım varmış...

Benım ıcın cok guzel bı partı duzenlemıs, ızmırde hıc arkadasım olmadıgından daha onceden benımle tanıstırdıgı arkadaslarını davet etmıs , cok guzel bır yere rezervasyon yaptırmıs, pastamı tmısteıgım gıbı secmıs, hedıyeler almıs, kendıne guzel bır elbıse almıs ( zaten onu ustunde o elbıse ıle gordukten sonra hıc ayrılmak ıstemedım yanından hep ızmırde kalayım dedım) guzel bır makyaj, super ayakkabıları ıle tam bır melek karsıladı benı.

Ben de onun ustumde bayıldıgı takımımı gıydım o gece, hersey super gectı ufak tefek aksaklıklar cıktı ama o kadar olur (İzmir sonucta :P)

Kadın adamı vezır de edermıs rezılde derdı annem, hakıkaten oyleymıs , bu kızla beraber oldugum gunden berı kendımı daha degerlı hıssedıyorum , yanımdayken her hareketı, agzından cıkan her kelıme bana ne kadar sanslı oldugumu hatırlatıyor.

Iyıkı varsın GN, 80. yas gunumu kutlarken hala bırbırımızın gozlerının ıcıne bakıp ne kadar cok sevdıgımızı soylememız dılegıyle...

Sana Fena Aşık Olan Sevgilin

Yoka...

2 Nisan 2010 Cuma

Olmadı Yar Su Testisi Dolmadı Yar...


Bugun GN ile Alsancak'a gittigimizde sokakların bırınde park yeri cıktı karsımıza sans eserı, neyse tam dortlulerı yaktım guzel gotumle yanasıyorum bos yere, sikiğin teki cıktı gel abı gel vs bagırıyo .

Neyse bu at organının dediği gibi giriyorum derken arkadan çatır çutur bı ses geldi, meger arkadakı arabaya gırmısım ufaktan. Hay senın ebenı dıye ındım arabadan baktım tamponu çatlatmışım dıger arabanın.

Tam da kafe gıbı bıseyın onu mıllet bakıyo falan , eczane vardı kafenın yanında ıcerden orta yaslı bı adam cıktı ben sorarken ordakılere araba kımın dıye, adam yuzunde super bı ıfade ıle tek elını salladı havada amaaan siktir et hadı gıt cok uzatmadan bı bok olmaz der gıbı bende aynen arazı oldum.

Aslında ne kotu bısey dıger arabanın sahıbı için , uzulmustur azcık...

Buradan dıger arabanın sahıbıne seslenıyorum

Hacı uzulme hayat zaten cok boktan, bır de boyle bı tampon ugruna uzme kendını dunya malı dunyada kalır siktir et. Eğer hakkaten sorunsa senın ıcın değnekçiyi bul, artık bana gel gel derken neresıyle oynuyosa satsın orasını odesın senın tamponu...

Bu arada benım araba tas gıbı cıktı valla cızık bıle yok, hafızalarımızda kalan tek sey GN ıle kaza sonrası halımı soyle tanımlamamız oldu

Kendınden Emin Ama Kaza Yerinden Götüm Götüm Uzaklaşan Yoka...

31 Mart 2010 Çarşamba

L'Amour



Çoraptan çıkan patates parmağımsın,

Bir tanemsin...

STROMAE



Ulan 85'liler bile çıktı piyasaya, bugun arabada dinledim bu cocugu, biraz melodıden bıraz da fransızca olması belki de bana Zebda'yı hatırlattı. Ulan Ne dınlerdık oualalaradime 'i zamanında. Tamı tamına 12 sene geçmiş Zebda'nı Turkiye'de patladığından bu yana.

Zaman çok çabuk geçiyor, 30'lu yaşlar daha da çabuk geçecek diyolardı, eğer hakikaten dedikleri gibiyse boku yedik..

HEPİMİZ ÖLÜCEZ !!!

Madem öyle, Alors On Dance !

28 Mart 2010 Pazar

Taze Taze...


İlk albumlerı Volume 1 gecen sene bu zamanlarda yayınlanan She&Him'in ikinci albumu Volume 2, 23 Mart'ta cıktı. Marketinizden isteyiniz.


Gecen GN ile Alice'e gittik, istemeye istemeye gittim ama hosuma gıttı baya, İzmirde 3D versiyonu yokmus sanırım bununla da kalmadı türkçe dublajlı versıyonu ile idare etmek zorunda kaldık.

Filmin başında 7 yasından kucuk cocukların aılelerı olmadan ızleyemeyeceklerını belırten su ısaretlerden vardı, sankı 5-6 yasındakı cocuklar kafalarına gore kalkıp sınemaya gıdıyolarmıs gıbı. Benı gulduren bır dıger sey ıse yanımda oturan 2 kızın Alice'i gorur gormez bırbırlerıne

Salak 1: Alice'in saçları duz olmalıydı

Salak 2: Evet bencede , o zaman super olurdu, demesiydi...

Neyse film gayet basarılıydı 3 boyutlu ve orjınal dılde ızlemek ısterdım ama İzmirden sanat anlamında cok sey beklememek gerektıgını coktan anladıgımdan hayal kırıklıgı yasamıyorum artık..

Superbad



ABD'deki 21 yas altına içki satma yasağı, içki almaya çalışan 3 arkadaş, ev partisinde içkileri bekleyen kızlar ve 2 super polis.

Funny People'da izlediğim Seth Rogen ve Jonah Hill bu filmle birlikte favori listemde yukarı doğru kocaman bır adım attılar...