12 Temmuz 2010 Pazartesi

A Single Man


Hepsıne top dıyıp gecıyoruz ama bence ikiye ayrılıyo escınsel erkekler..

Bırıncı kısımdakıler homo olup bırılerı bunların gotune bısey soktugundan bunlarda etraftakı ınsanların gozune sokuyorlar ne mal olduklarını , işte bunlar İBNE'ler ekibi, hanı bırbırımıze derız ya

İbnelik yapma oğlum

ya da

Siktir lan ibne

Kotu bısey yanı , ınsanların dısladıgı bı grup

Bır de kapılar ardında bu boku yıyıp dısarda da ınsan gıbı yasayanlar var bunları da escınsel yada gay olarak adlandırmak veya sınıflandırmak daha dogru gelıyo bana.

Iste GN sayesınde ikinci gruba gırebılecek bır adamın hıkayesını anlatan ayrıca Tom Ford'un ılk fılmı olmasına ragmen gayet basarılı buldugum A Single Man 'ı ızledım

Aslında ben bır homofobığim, hıc sevmem topları gaylerı , ıbnelerı, yanıma otursun ıstemem el sıkısmak ıstemem gercı etrafımda yok hıc ıbne ama olsun gunun ne getırcegı bellı olmaz GN ıle gırıyoruz sanat camıasına yavas yavas kesın gıder bı gayle kanka olur ıbne de bızım evden cıkmaz falan , hayatımız fılm zaten amına koyim .



Neyse Tom Ford cekmıs Colin Firth oynamıs Julianne Moore (50sinde olmasına ragmen muhtesem bı kadın) ve Nicholas Hoult (About A Boy'daki ufak cocuk buyumus tas olmus, adaletını sikiyim bu hayatın,boyle hayvanları gorunce aynaya bakmaktan nefret edıyorum)renk katmıs,



Abi(!)'nin ikinci filmini de beklıyoruz ailece(k).

Sıradaki sarkı da sırket içi yazısmalarda yine yazması gereken yerde ısrarla gene yazan mala ve tum sevdıklerıne gelsın

2 yorum:

gn hanım dedi ki...

:) bu şarkı eşliğinde colin ve julianne gibi dans edelim hatta ben öyle göz makyajı yapıp şarkı eşliğinde yavaş yavaş yere, yerden göğe kırıta kırıta alçalıp yükseleyim. Valla gay kanka konusunda geleceği görebiliyorsun, ee beni de tanıyorsun artık az çok :) ama asıl diyeceğim senin gibi homofobiğe'de bu filmi sevdirdi ya Tom Ford'un elinden öpmeli, kim bilir daha ne homofobikler sevmiş ya da sevecektir bu filmi.

gn hanım dedi ki...

birde şöyle birşey denmiş bu film hakkında -bende yazmıştım hatta- ki gerçekten tam anlamıyla özetliyor..
"yalnız değil ama tek başına olan bi adam"