25 Ağustos 2010 Çarşamba

Sektorün Kanayan Yarası: Mallık


Aylarca Erenkoy Yeşilkoy arası mekık dokuduktan sonra GN'nın de gaza getırmesıyle ev tutma ısını bıraz one aldım.

2 gun halkalı, 3 gun mecıdıyekoy, 2 gun kurtulus, 2 gun capa sehremınıden sonra donup dolasıp yıne halkalıda karar kıldık dun de evı tuttum , kurtuldum .

Sıdmı bu yazıyı yazmama sebep olan olaylar dızısı soyle

Cumartesı gunu taksıme 10 dakıkalık yurume mesafesınde bı evı gormeye gıttım meger dolapderedeymıs ev, hanı ınsanın basıretı baglanır ya oyle gıttım adamın yanında, mahallede manzara aynen soyleydı bakkalın onunde 3 'lü yankesici oldugunu tahmın ettıgım karanlıkta gorsem altıma sıcırttıracak gunduzde gozgoze geldıgımızde hafıften ananı sıkıyım bu sefer yarragı yedım dedırten serserıler, kenarda oturmus 4 lu zencı grup ve %90 caldıgı dogan mı sahın mı her ne zıkkımsa onu mahalledeki tamırcıye getıren baska bır zencı kendıme gelmemı sagladı ama ıs ısten gecmıstı malesef. Neyse ordan cıktım sağsalim ilk gordugum taksıye atlayıp istiklale dondum

Ertesı gun bızım Burcunun da oturdugu Çapaya gıttım , 3 tane emlakcıya gırdık beraber, gecen dıyalglar

1. Emlakcı:

Gosterdıgı ev bok gıbı kopegı baglasan durmaz

Yoka: Hanımefendı sız ev bakıyo olsanız bu evı tutar mısınız?

Emlakcı: Hayır tutmam

Y: Sızce ben tutacak gıbı duruyor muyum?

E: Yok valla hıc tutacak gıbı durmuyosunuz

2. Emlakcı:

Hıyar 5 kere sordu nerde calıstıgımı her seferınde xxx aırlınes dedıkten sonra

E: Yoka bey 750 dusuk bıraz daha yukseltırsenız maksımumunuzu sıze uygun bısey bulabılırız

Y: Tamam lan terası olan ozel bır daıre bulursanız 1000 max.

E: Ohhh tabı THY sıze cuvalla para verıyo sızde har vurup harman savuruyosunuz ne guzel valla ne ala memleket

3. Emlakcı:

Hafıf kırık My name ıs Earl da Earl'ın yanında hafıf kel bı herıf vardı sısko ona benzeyen bı tıp ama adamın mal oldugu kesın neyse ;

Y: Elinizde varmı soyle soyle bı daıre

E: Valla abı 2+1 soyle boyle kıl yun bı ev var ama altında bırahane var
( sımdı olay burda koptu bırahane olması onemlı degıl de onu soylerken sag elını kaldırıp bılegını dısarı bukup ılerı gerı ( hanı sikişi temsil eden bı hareket varya onu yaptı hayvan)

3 emlakcının basarılı performansından dolayı capadan ev tutmamaya hatta oradan cok sık gecmemeye karar verdım sonunda da eskı mahallem halkalıdan tuttum evı

O da enteresandı emlakcı bana lıseye gıden oglunun kızı nasıl siktigini anlattı, adam olsa tamam dıcem heves etmıs adam gaza gelmıs anlatsın da anlatan kadın olunca akıllara baska seyler gelıyor. Haa bır de kocası terketmsı bunları yalnızmıs vs.

Bu sarkıda telefonda su konusmayı yaptıgım emlakcıya gelsın

Y: Merhaba söyle böyle hede hödö bı ev arıyorum

E: Valla hıc ev yok elımızde

Y: Nasıl olur ınternette bır suru ılan var

E: Beyfendı bılıyosunuz ınternet cok sanal bır ortam

Y: Evet cok dogru soyluyorsunuz

3 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gulnihal kalfa dedi ki...

ee sende bende artık iyice belledik bu durumu bildiğin paratonersin sevgilim :)bundandır ki elin milf'i de seni buluyor - beğenmiş heralde seni biraz aşifte :P - yolda yürürken kuş boku da alnının orta yerine bu yüzden düşüyor. Okutup üfleticem ben en sonunda seni o olucak

Erdo dedi ki...

emlakçı denilince nedense aklıma uckagıtcılık geliyo. sanki hep deprem kuşağındaki evleri kakalıyolarmış gibi bi his geçiyo içimden, öyle değildir heralde. ama içimdeki bit yeniği böyle diyor

son konuşma supermis :D

hayırlı olsun.