15 Nisan 2010 Perşembe

Yoka @ Type Rating




Daha once hangı ucaklar uzerınde calıstıgımı gostermıstım bı yazımda.

Henuz hangı sırkette çalışacağım belli değil ama en azından hangi model ucak uzerınde calısacagımı belırlemıs oldum bu kurs sayesınde.

Leydiys end centılmının Iste bu da son manitam.

Boeing 737

Yakında bıtecek kurs ama sonunda ben de bıtıcem gıbı gozukuyor. Şimdiden yoruldum ama ne kadar açmışım bilgiye hocaların ağzından çıkan 1 kelimeyi bıle kacırmamaya calısıyorum...

Möğim iş vesselam şu teyyarecilik, şakası yok, unutmak yok, pardon yok. Yanlıs bı harekette adamı götünden asarlar valla...

Sıradaki şarkımız da tüm Havadan Para Kazananlar'a gelsin madem...

4 yorum:

SirEvo dedi ki...

Pilot blog yazarımız da mı var yani? :D

yokamania dedi ki...

Uçak teknisyeniyim, pilotluk da güzel iş ama sistemlerle, arızalarla uğraşmak daha çok hoşuma gidiyor

SirEvo dedi ki...

Kolay gelsin diyorum o zaman. :))

Jose Ramon Santana Vazquez dedi ki...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...


AFECTUOSAMENTE


ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE EL NAZARENO- LOVE STORY,- Y- CABALLO, .

José
ramón...