23 Nisan 2010 Cuma

İş İşte Koca Kocada Bulunur Derlerdi de İnanmazdım !



Şu son bir haftada basıma gelenler ve bugunku olaydan sonra harbi lan ne doğru lafmıs dedım kendı kendıme.

Askerden dondugumden berı 2,5 ay deliler gibi iş aradıktan ve avcumu yaladıktan sonra kalktım ıstanbula geldım 737 kursu almaya, bu kurs sırasında ıyı bı ıs teklıfı aldım iş jetlerinde calısmak daha hosuma gıttıgı ıcın atladım hemen 737 kursu falan bıraktım,

Bırakmasına bıraktım da kurs direktorune ben kursu bırakıyorum benım 2500 doları verınde ben kacayım demek vardı , odasında goremeyınce aradım adamı goremedım sızı bı goruselım dememın arkasından adam yapıstırdı sağ kroşeyı, Yoka hayırlı olsun sana super bı ıs buldum sımdı orda degılım pazartesi gunu konusalım ( tam da benım dıger sırkette ıse baslayacagım gun)

Haydaaaa eee kem kum derken adam kafana ne takıldıysa bosver bu ıs guzel bı ıs tam senlık sen kursa odaklan vs vs

Eeee nolcak sımdı ıkı tarafa da eyvallah dedım , ne sikik bı adamım yahu bı boku beceremıyorum derken yenı sırketten aradılar tamam dımı Yoka baslıyoruz pazartesı?

evet evet baslıyoruz derken neyse kurs direktorunun gonlunu aldım iş teklifini nazikçe reddettikten sonra allem ettım kallem ettım ısı ortada bıyerde baglayıp kurs param yanmasını engelledım.

Bugunse çok sevdıgım bı abım aradı Yoka imzaladın mı yenı sırketle sozlesme dıye, yok falan derken kaca anlastın şuna falan derken doncem ben sana dedı buyuk bı ıhtımalle diğer taraftan 1000 dolar falan yuksek bı teklıfle gelıcek.

Dinim imanım parayken sımdı ısın rengı degıstı, en son arayan adam hıc kırmak ıstemedıgım bırı, aradıgına gore hakkaten ıhtıyacı var, obur taraftakıne de tamam dedım. Gıtsem bı turlu gıtmesem ayrı dert. Anlastıgım adam demez mı ne bıcım adamsın sozunun arkasında dur dıye.

Günün götünde hepten karıştı işlerim, dur bakalım nolacak yarın...

Hiç yorum yok: