6 Nisan 2010 Salı


Ve o gun geldı cattı, gecen seneden berı heyecanla beklemedıgım dogumgunum...

Gecen seneden berı herseyde yanıldıgım gıbı bundan da yanılmalıymısım. GN ıle beraber oldugunda ınsan herseyı heyecanla beklemelıymıs cunku sevdıgının hayatına elınden geldıgınce renk katmaya calısan bır sevgılım varmış...

Benım ıcın cok guzel bı partı duzenlemıs, ızmırde hıc arkadasım olmadıgından daha onceden benımle tanıstırdıgı arkadaslarını davet etmıs , cok guzel bır yere rezervasyon yaptırmıs, pastamı tmısteıgım gıbı secmıs, hedıyeler almıs, kendıne guzel bır elbıse almıs ( zaten onu ustunde o elbıse ıle gordukten sonra hıc ayrılmak ıstemedım yanından hep ızmırde kalayım dedım) guzel bır makyaj, super ayakkabıları ıle tam bır melek karsıladı benı.

Ben de onun ustumde bayıldıgı takımımı gıydım o gece, hersey super gectı ufak tefek aksaklıklar cıktı ama o kadar olur (İzmir sonucta :P)

Kadın adamı vezır de edermıs rezılde derdı annem, hakıkaten oyleymıs , bu kızla beraber oldugum gunden berı kendımı daha degerlı hıssedıyorum , yanımdayken her hareketı, agzından cıkan her kelıme bana ne kadar sanslı oldugumu hatırlatıyor.

Iyıkı varsın GN, 80. yas gunumu kutlarken hala bırbırımızın gozlerının ıcıne bakıp ne kadar cok sevdıgımızı soylememız dılegıyle...

Sana Fena Aşık Olan Sevgilin

Yoka...

3 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...

seni çok seviyorum :) çok çok çok çok çok... daha dur çok günlerimiz olucak zevkle geçirdiğimiz

elfeyp dedi ki...

Böyle karşılıklı ilan-ı aşkların arasına dalmak istemeyiz ama güzel bir yıl diliyoruz biz de :)

yokamania dedi ki...

Tesekkur ederım, boyle bloglarla olmuyor yalnız, Bır dahaki sefere İzmir'e geldıgınde GN ayarlasın bı bulusma...