28 Nisan 2010 Çarşamba

Ankara Bir İki Bir De Benimki...


Ulan hayat ne garıp, kuzenımın ikiz bebişlerini gormek ıcın ankara otobusune bınmemle (halk arasında pinmemle ) basladı hersey.

daha onceki yazılarımda bazı rıcalarda bulunmustum ancak goruyorum kı benı takıp eden 53 kisi cevresındekilere ıletmemıs bu rıcalarımı.

Neyse baslayalım hemen maceralara...

Pazartesı olmasına ragmen zar zor xxx turızm de yer bulabıldım oglen 2 otobusune, o da soyle oldu; ulan hıcbır fırmada yer yok anasını satayım nılufer turızm ın sıtesınde baktım evden cıkmadan 1 otobusunde yer var gozukuyodu gıttım yazane mı yazıhane mı ne zıkkımsa adam baktı yer yok dedı bende allah allah bıraz once evden cıkmadan baktım su su su numaralar bostu dedım sikik bana demez mı yanlısınız var dıye zaten yer bulma sıkıntısı yazıyorum çıkıştım adama azcık, ne dıyosun ya yalan mı soylicem sana dolmus olamaz mı 10 dakıkada neden yanlısım olsun dıye, neyse dedıgımı anlaması ıcın 30-40 sanıye verdım mala sonradan gerı adım attı takoz.

Neyse bızım xxx turızme gıttım , içeri girdim ulan bı baktım kımse yok dısarda 2-3 kadın oturuyo seslendım ıcerı falan cıkan yok, TV vardı yukarda asılı , acık program da su çiftlestırme programlarından bırı aha dedım kesın bı kadın var bu yazanede kım bılır nerde dur cıkar bı delikten derken kapıdakı kadınlara sordum nerde bu salak dıye aralarından bır kabuklu fıstık atladı hemen ben bakıyorum dıye genc bı kız ama yılısık.

Nası bızım Ozgur amele paratonerı ıse bende kabuklu paratonerıyım herhalde, bayılıyo bana bu familyadakiler. Gecen de bı supermarkette dadandı bır tanesı, neye elımı atsam hemen sazan gıbı atlıyo, o koy yumurtası , o koy peynırı gıbı, benden bekledıgı ıman dolu sex gucunu goremeyınce siktir oldu gıttı basımdan bı bılseler benım adamı dınden ımandan cıkarabılecegımı... belkı daha hoslarına gıder atarlar daracık pardesulerını ustlerınden cosarlar ıyıce, ama yok yok hanı derler ya allah yakın bana uzak olsunlar dıye aynen buraya cuk oturuyor

Neyse konu daglmasın aldım bıletı bındım servıse, servıs soforu telefon sapıgı cıktı bu seferde. Ulan abartmıyorum 1 saat 40 dakıka ıstanbulu gezdırdı bana pezeveng elınde cep telefonu kım bılır nasıl cırkın bı kızla konusuyo, gezdık durduk ıgrenc otobusumuze Pinmeden once.

Otobus geldı super , deri koltuklar falan gayet ıyı ıcerde ınsanlar ıdare eder, yaslısı gencı vs .

Allahtan otobuslerde su cag dısı bayan yanına bayanı oturtma olayına devam edıyolar, yoksa ıkı onumde rus kadının yerınde (butuk bı ıhtımalle para karsılıgı saadet dagıtanlardan) yani 70 yaslarında bı sikten haberı olmayan ve kızı neden turkıyede oldugunu anlatması ve ne ısle mesgul oldugunu solemesı ıcın zorlayan yaslı teyzenın yanındna ben oturuyor olabılırdım. Allahım sen koru yarabbım

Benım yanımdakı okuze gelırsek yanındaki koltuga otururken butun yol hayvan gıbı horlaya horlaya kafamı sikecegi hıc aklıma gelmezdı. Hayvan o kadar yorulmus ki horlarken molada gitti enerji içeceği aldı toparladı bıraz kendını... Ne iğrenç bı adamdı yahu evlat olsa sevılmez valla..

Neyse 2-3 saat derı koltuktan kalkmadan seyahat eden değerli xxx yolcularından bırı yada bırkacı (yasadıgım sok yuzunden tam analız edemedım ) otobus durup ayaga kalktıgımda saglam bır apargat darbesıyle ayaklarımı yerden kestı. Otobus bildigin am kokuyodu valla, cok sevmeme ragmen benım bıle mıdem bulandı anıden...

Allah belanı versın kadın kocan yok mu lan demiyor mu sana hıc Mualla, Feride yada Ayşe artık her neysen karıcım amın ınsan gıbı kokmuyo alllah rızası ıcın gıt yıkayacan mı napıcaksan yap yoksa beledıyeyı arıcam ılaclasınlar senı dıye.

Neyse kendımızı hızlıca acık havaya attık resmen neyseki herkes bayılmadan hemen once cıkabıldı otobusten

Bır de su mola verilen abuk dınlenme tesıslerı var, ulan nerde satılmaz bu mal, gıtmez denılen sey varsa herhalde ulkenın dort bır yanından bu dınlenme tesıslerıne getirılıyor.

Kasıma aletlerı, masaj aletlerı anahtarlıklar falan derken havlu takımları gozume takıldı. Uzerınde super yazıları ile 8. kalıte danadik havlular. Satılacagını dusundurense ustundeki harika mesajlardı sanırım For egzampıl: Canım Anneme, Canım Halama, Canım Teyzeme ve benım favorimse Canım Eltime. Zaten bu eltı lafına uyuzum bıde havluya yazmıs malın biri...

Son uyuz oldugum seyı de soleyım bıtırıyorum, sımdı su koltukların arkasında kucuk monıtor koyma modası cıkı ya fılm ızlıyosun hanı, ne guzel fılm ızlerken bızım at organı muavın yolculugun bıtmesıne yarım saat kala kapadı monıtorlerı. Yok yahu hep benı buluyor bole seyler, otobus yolculugu bana gore degıl belkı ucaktada benzer seyler oluyodur ama sure kısa oldugundan ne kımsenın amı kokuyo ne de mola olayı yok. Ne varsa havacılıkta var valla...

3 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...

bahtsız bedevim en son başına kurşun mu döktürtsek napsak hem talihsiz serüvenler dizin biter hemde şu paratonerlikten kurtulursun :)

Aslısın dedi ki...

En son Ankara uçak yolculuğunda yanımdaki adamın ter kokusunu anlatacak kelime bulamıyorum. Ağzımdan nefes almak için ağzımı açmaktan kulağım hiç tıkanmadı, tek faydası o oldu. Yani kısa mısa ama yol beni benden aldı. İnsan değil hayvan bunlar, gerisi yok.

yokamania dedi ki...

ucakta nıspeten daha az oluyo bole okuzler, ama okuz okuzdur bılet fıyatları dustugunden berı ucarda oldu ayılar, kim bılır gunun bırınde aya cıkarlar