8 Nisan 2010 Perşembe

Bir İnsan Neden Peruk Takar?

Türk halkının kanayan bir yarası bu kellik.

Dokulene kadar kimyasal artıktan baska bısey olmayan iğrenç jöleleri suruyolar kafalarına iki kız bulurum ümidiyle yıllar sonra dökülünce de sacma sapan çözümler buluyolar akıllarında.

Peruk takan erkeklere nedense cok guluyorum,

Yenılen pehlıvanı anımsatıyolar bana

Dokulduyse dokuldu, bırak kalsın ole hem kendinizi avutmuyomusunuz kel erkek sexy'dir diye,

Hadı olmadı ektırın bare kafanıza 2 tutam sac ama su peruk olayına gırmeyın

Ruzgar esıyo, cocuk cekıyo, maymun alıyo kacıyo zaten zor olan kodugumun hayatı daha da zorlasıyo sızın ıcın.

Hadı yarın sabah peruksuz çık evden, butun dunyaya goster ne kadar guclu oldugunu ben burdayım de

Hadi kocum benım, operım kelını

Haa bır de kel olup sacının bı tarafını uzatıp obur tarafa ustten atanlar var sankı sey gıbı duruyo hanı varya sag kulagını sol elını basının ustunden gecırerek tutmaya calısanlar gıbı ...

Bu grup da mumkun oldugunda ruzgarlı havalarda cıkmasın ayrıca havuz denız aktıvıtelerınden kacınsın, sevgılısı ıle dusa gırmesın , ayrıca cok degerlı kalan saclarının da bakımını ıhmal etmesın onlar da dokulurse bu sefer bu modelı perukla bıle yakalayamaz.

Ulan ıyıkı varsınız hayat sızınle guzel valla...

5 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...

Perukla ilgili babamın bir anısı, bu adam vaktinde ankarada askerlik yaparken askerden kaçmış. Tamda izmir fuarının açılış tarihine denk gelmiş. Kapmış bir peruk binmiş radara tabi radarda o peruk uçmuş :))

bildiğin "takke düştü kel göründü" durumu olmuş sonra yakalanmış zaten :)

Birde benim ilkokula giderken bir öğretmenim vardı adam keldi ve saçının bir tarafını uzun tutup kelini örtmeye çalışırdı iki tutam saçıyla :) daha o zaman anlayamamıştım niye böyle yaptığını şimdi de anlayamam, belki bir çeşit kalkandır kimbilir

yokamania dedi ki...

Garip bisey su kellik, şişkoların cenesı gıbı , komık ıste :)

meltem dedi ki...

ahahahhaaa esat kıratlıoğlu gibi ordan taaa öbür tarafa yatırdığı saçıyla bi de denize girmişti boğazda yarılmıştık gülmekten
sen bilmem kaçtı hatırlayamadım ama bayaa eski yaw ben kaç yaşuınbda oldum böyle yaaa a.q. :(:((

yokamania dedi ki...

Yaaa sorma yıllar ne cabuk ılerlıyo, bu ara bı arkadasımda kalıyorum cocugun varlıgından haberdar olalı 25 sene gecmıs..

kocaman bır 25 sene.

İnsan gibi değil :)

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

:))))))))