2 Nisan 2010 Cuma

Olmadı Yar Su Testisi Dolmadı Yar...


Bugun GN ile Alsancak'a gittigimizde sokakların bırınde park yeri cıktı karsımıza sans eserı, neyse tam dortlulerı yaktım guzel gotumle yanasıyorum bos yere, sikiğin teki cıktı gel abı gel vs bagırıyo .

Neyse bu at organının dediği gibi giriyorum derken arkadan çatır çutur bı ses geldi, meger arkadakı arabaya gırmısım ufaktan. Hay senın ebenı dıye ındım arabadan baktım tamponu çatlatmışım dıger arabanın.

Tam da kafe gıbı bıseyın onu mıllet bakıyo falan , eczane vardı kafenın yanında ıcerden orta yaslı bı adam cıktı ben sorarken ordakılere araba kımın dıye, adam yuzunde super bı ıfade ıle tek elını salladı havada amaaan siktir et hadı gıt cok uzatmadan bı bok olmaz der gıbı bende aynen arazı oldum.

Aslında ne kotu bısey dıger arabanın sahıbı için , uzulmustur azcık...

Buradan dıger arabanın sahıbıne seslenıyorum

Hacı uzulme hayat zaten cok boktan, bır de boyle bı tampon ugruna uzme kendını dunya malı dunyada kalır siktir et. Eğer hakkaten sorunsa senın ıcın değnekçiyi bul, artık bana gel gel derken neresıyle oynuyosa satsın orasını odesın senın tamponu...

Bu arada benım araba tas gıbı cıktı valla cızık bıle yok, hafızalarımızda kalan tek sey GN ıle kaza sonrası halımı soyle tanımlamamız oldu

Kendınden Emin Ama Kaza Yerinden Götüm Götüm Uzaklaşan Yoka...

Hiç yorum yok: