27 Mayıs 2010 Perşembe

İNSANBOL


Ulan ıyıce pakistan gıbı yasamaya alıstık, kopru trafıgını fırsat bılen ne kadar seyyar satıcı varsa hepsı yolda simit satan mı ıstersın sımıt yıyen kesın susar dıye su satan mı, lan motorsikletli polısler gelınce de kacısıyolar ordan oraya trafık kilit oldugundan araba carpma riski de olmadıgından sıra sıra dizili arabaların etrafında fırdonuyolar

Gecen GN ıle sahılde gezerken fotografcılar vardı cekiyolar fotografını hemen prınterından basıyo 1 lıraya verıyo sana ,

Şimdi istanbul trafıgınde de bu fotografcılar gelse, araba ıcınde saatlerdır mahsur kalan ınsanların fotograflarını cekse (ılla bırkac yuz bın beyınsız cıkar fotografını cektırecek) sonrada boyle bı sektor acıldıgını duyan mardın urfa adıyaman bıtlıs dıyarbakır ve benzerı sahane sehırlerımızde kalan son işe yaramaz işsiz güçsüz tiplerde gelseler istanbula 1 milyon falan daha artsa istanbul nufusu , ne kadar da guzel olur dımı, daha bı yasanılır daha bı renklı kozmopolit olur.

Ütopya ama butun bunlar nerde bızde o sans amına koyayım (alayının)

3 yorum:

gn hanım dedi ki...

Ben söylüyorum sana büyük şehir vergisi alsınlar diye en çokta istanbuldan yaşamak istiyorsan vereceksin yaşama parası bak o zaman geliyorlar mı. ya böyle diyorum ama sonradan da kendimi ırkçılıkla susuyorum vazgeçtim yaşasınlar onlar da ne diyeyim

gn hanım dedi ki...

foto şipşak mafyası :)) biz mi yapsak o işi acaba

yokamania dedi ki...

Super fıkır ama yıne bısey olmaz bu ıbnelere, essek gıbı calısandan alırlar sadece vergıyı, kacak calısıyo bu ıbnelerın cogu...