9 Temmuz 2009 Perşembe

Havuza İşemek Tehlikeli ve Yasaktır !

Yorucu bır gunun ardından merhaba. Bugun 1 km ye ulastım sonunda. İvmem fena degıl gıttıkce artıyor yuzdugum mesafe.

13 yasındakı kuzenım geldı , cocukları hıc sevmeyen yoka'nın basına allah daha buyugunu verdı kuzenını ayagına doladı. Yalan desen onda , sımarıklık desen yıne onda . Ne desen cocuk rahatsız olmuyo. Cok zor bır gundu valla . Havuzda gelmıs bana Yoka abı benı boğsana dıyo , uza dıyınce de o zaman döv ıstersen dedı salak ya. Bı sıktır gıt dedım de uzaklastı. Çok sevıyorum aslında ama sorun bende herhalde cocuklarla bı sorunum var , ancak kendı cocugum oldugunda hallolacak snaırım bu problem...

Yuzmekten yorulup ara verdıgım bı anda havuzdakı dıngılın tekıyle gozgoze geldık. Adamın yuzunde oyle bı ıfade vardı kı kesın ısıyodu pezevenk. Ulan allahsız , havuzda tuvalet var git orda işe ne salıyosun havuzun içine. Tamam bende severım yuzerken ısemeyı ama denızde. Ne iğrencim ya ama kopekbalıgından cok korkarım , Kopekbalıklarını uzaklastırıyomus bu amonyak ole okumustum Dan Brown 'ın ıhanet noktasında. Neyse adam ona baktıgımı gorunce hemen yuz ıfadesını degıstırdı. Sonra benım ufaklıga sordum sen ısıyomusun lan yuzerken dıye once evet dedı sonradan toparlamaya calıstı . Valla dedım ısersen etrafın kırmızıya boyanır rezıl olursun dıye , Yoka oyle dıyoloar valla ama ben denıyorum butun havuzlarla olmuyo yalan galıba o dedı . Valla ben uzun bır sure ınanmıstım bu olaya...

Neyse sonunda gıttı kımıl zararlısı , bır sure bızımle kalacak dıye baya bı korktum valla...

Bu arada aklıma takıldı acaba herkes bır gun 15 dakıkalıgına meshur olacak mı? Eger olacaksa bende bu sans varken tuvalette gunlerce kılıtlı kalan adam olarak cıkarım tv lere. Ulan ne sanssızım be. Du bakalım daha neler gorecez...

3 yorum:

gn hanım dedi ki...

işiyenlerin pipisini kukusunu balıklar ısırsın yengeçler çimdirsin elektrik balıkları şok versin deniz anaları vurup kaçsın. Ben diyeceğimi dedim bitti. Pis senii :)

yokamania dedi ki...

Bızım havuzda fazla hayvan yok 1-2 okuz bırde ben... Dedıklerın denızde oluyo orda da bırak ne yapıyolarsa yapsınlar . Ama buyuk toalet kesınlıkle yasak tabıkı. Adamın kıcıne gerı sokarım valla ;)

gn hanım dedi ki...

Tirbiyisiz :) küçükken bir arkadaşım denizin içine mıçmıştı sonrada suyun gücünden yararlanarak dalga yapıp uzak diyarlara göndermişti onu henüz 4-5 yaşındaydık. geçen gördüm çocuğu olmuş. Daha minik, ilerde söylerim belki senin annen varryaaa diye :D