9 Temmuz 2009 Perşembe



Lan, Demet'in evine giren hırsız , Allah belanı versin , ne serefsızsın lan sen . Götsün oğlum . Göt demişken ananın götüne koyayım...

Yoka...

4 yorum:

gn hanım dedi ki...

Hırsız olsam gel,ip elini ayağını öpreyim abi ben yaptım sen etme affet beni abi diyecem kokrtum :) geçmiş olsun arkadaşına, deli oğlan :) Hıı birde açmaya bilirim blog ama acadabilirim kimseye söylemeyi planlamıyorum ailevi prolemler var onları yazıp içimi dökecem heralde. ama yapmama olasılığım büyük çünkü yaşadıklarım anlatılcak gibi değil :) bakma böyle deli doluyum, içimi bilen kaçar

yokamania dedi ki...

Valla Gn neler yasadıgını bılmıyorum ama Artık gunumuzde rahat olan kazanıyo. Pek uzmemek lazım kendımızı terslıklerın onune gecemıyosun malesfe tek caresı zaman. Umarım dertlerın tez elden cozume kavusur , hadı al su Gn beyi de dugunde bı pasta limonata yapalım :P

gn hanım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yokamania dedi ki...

Ne mutlu sana ve ona...