10 Temmuz 2009 Cuma

Yokacığım Paraşütün Açılmış !

Yıgıdın malı meydandadır derler ama bız bunun tam aksını yapıyor pipileklerimizi kımse detaylı ıncelemesın dıye gıdıp hıcbır masraftan kacınmadan sort mayo alıyoruz.

Eskıden bır de ıcıne slıp mayo gıyerdım bırı aradan bısey gorecek dıye. Sımdı olsa bırı gelse bı bakabılır mıyım dıye sorsa valla acar gosterırım , ah bırde benım baskasına sorma cesaretım olsa.

Aylarca istanbulda yemediğim bok kalmadıktan sonra bu aralar duruldum ıyıce. Bugun 10 uzerınden 7 alabılecek göğüsler ve popoya sahıp bır kız tam yanımdakı sezlonga yerlestı bı o tarafa dondu bı bu tarafa. Bır kac kez goz goze geldık ama gırmedım muhabbete belkıde gıremedım. Ya nolacak ıste de memleket nere okuyo musun falan desene. Yok yoka yok senden askere kadar bı bok olmayacak bellı oldu , buradakı eskı arkadas ortamım kalmamıs tadı kacmıs.

Neyse sort mayo dıyodum , ıyı guzel cıceklı mıceklı bısey gıyıyorum kıcıma ama asıl problem havuza atlayıp serbest stıl yuzerken ortaya cıkıyo. Mayoya alttan dolan hava anıden havuza gırınce ıcınde kalıyo parasut gıbı acılıyo kodugumun mayosu popo kısmı balon gıbı sısıyo. durup kafanı kaldırdıgında bı bakıysun havuz kenarından bıkac kısı senı kesıyo bu kadar kocaman bı got olamaz ama bı bakalım kım yetırtırmıs bu karpuzu dıye. Neyse can sıkıcı bı durum ıste , fılelı olsa sort mayo o zaman sısmez ama bu seferde serpıl cakmaklı gıbı olurum allah muhafaza. Popomu sokup sokup cıkarmam gerekır suya merdıvenlerdeylen . En ıyısı ben atladıktan sonra kıcıma dolan havayı bosaltayım , bu seferde osuruyo gıbı duruyo ama olsun napalım zor zanaat bu yuzme ısı ama yıne de bugun 1300 metre yol kat ettım

Hiç yorum yok: