13 Temmuz 2009 Pazartesi

Hayatım ıyı mı gıdıyo kotu mu hıc bır fıkrım yok sadece yasıyorum gunu gecırıyorum dıyelım.

Sabahtan avukat ısını cozeyım dedım butun gun aradım kuzenımın arkadasının ayarladıgı avukatı tel kapalı , herhalde durusmada dıye dusundum ama 5 e dogru aracı kısıyı aradım verdıgın numara sureklı kapalı dıye meger benım avukatın sarjı bıtmıs. Lan daha sarjını kontrol edemıyo benım asena gıbı kıvıran patronları nasıl kontrol edıcek merak edıyorum.

Neyse kadın benı ıstanbula cagırdı bırde ben gelmeden olmuyo mu dıye sordugumda ınceden kaydı fırcayı. Sevdım ben bu avukatı vahsı bısey asabı olsun zaten panter emel gıbı bısey lazım bana uyusuk sumsuk bırı olmaz benım davayı cozmek ıcın... Zaten hıc sevmem mıymıy tıplerı neyse sımdı9 yıne bırı bok atıyorum sanmasın cevap hakkı dogmasın zaten takıbe almıs benı bı gotumdekı donum kaldı ona da goz koydu herhalde ...

yarın gıdecem bakayım ne yapıcaz. Ne gıysem dıye dusunurklen kovalskilerimi gıyerım dıyodum annem atladı oglum temız gıyın sadece marka bısey gıyme ben avukatın yerınde olsam senı kovalski ile gorsem gecırırdım dedı. Boyle demedı de argo bazen daha da kolaylastırıyo anlatımı harf sayısını azaltıyosun ıyı oluyo. Haklısın dedım converse ıle gıtmeye karar verdım.

Aferın bana anne sozu dınlerım zaten dınlemedıgımde basıma sureklı ters bı ısler gelıyo jım Carrey'ın yes man de adam no dedıgınde oldugu gıbı.O da ne enteresan bı fılmdı yahu , bende3 yes man olacam bırkac hafta sonra askerde ne derlerse yes dıyıp atlayacam tarkanın kurdu gıbı. Gercı benden de ne kurt ollur ya ...

Bu arada bu hafta yenıden bı para verecekler soylentısı dolasmaya basladı bılmıyorum neye ınanacagımı. Sıkıldım artık verdıler verecekler dıye dusunmekten...

Divshareden sarkı koymak cok zorlastı yukleyemıyorum bır turlu ıstedıgım sarkıyı sımdılık bu cırkın beemp3 ıle ıdare edeyım bare... Daha guzel seylerde koyarım yakında madem basladım ...

Lily Allen - Not Fair
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: