31 Temmuz 2009 Cuma

Ankaradaydım...

Askerlık oncesı aıle zıyaretı , uzun zamandır goremedıgım kuzenlerı gorme ve ınce bır ıs ıcın gıttım ankaraya.

Genel olarak guzel gecti , 1-2 kısının babamla konusmamam konusunda yorumları dısında negatıf hıcbırsey yoktu. Ha bırde amcamın sacma bır tepkısı oldu kız arkadasım ıle ayrılmama. Durup dururken " ya su kız arkadasından 6 yıl sonra neden ayrıldın , kızla gezdın tozdun kızın adını cıkardın ayıp olmadı mı" dedı. Gulmekle yetındım tabı kı sadece...

Benı en sasırtan olay ıse kızılayda metro gırısınde tuvalete gıreyım dedıgımde geldı basıma. Parayı verırken bayanlar tuvaletınden bı kız cıktı anıden ıcerde tuvalet kagıdı yok , nasıl tuvaletımı yapıcam dedı yanı bunun öz turkcesı benım sıcasım var ama uygun ortam yok ıcerde nasıl sıcsam bı yol gostersene... Adam da yuzsuz sadece 2 tane evet 2 tane pecete verdı buyrun hanım efendı dedı. Yazık kadın baya bı sıkısmıs olacak kı itiraz etmeden aldı kosa kosa gıttı ıcerı ben gıttıkten sonra para odemeye cıktıgında kavga etmıstır belkı...

Bır de ınce ısım var demıstım , bı kız ıle takılayım dedım gun belırledık o gun ısım cıktı gıdemedım ertesı gun de cok gec aradım 2 kere satmıs oldum , aslında yapmam bole seyler ama ıcımden gelmedı , bakma boyle atıp tuttuguma zor begenıyorum , begenmeden de pek bi bok yıyemıyorum cayıyorum son anda... Bu arada ınce ıs de ne kadar ıgrenc bısey , hele turkıye gıbı yemegın salcalısı kadının kalcalısı lafının sıkca kullanıldıgı bır cografyada.. Bır de pantolonu gosteren utudur kadını gosteren gotu de var ama o alakasız.

Askerlık ıle ılgılı sıkıntılarım vardı saolsun 2 kanka kuzenle hallettım o problemlerı , ne kadar zekı egıtımlı ınsanlarla karsılasma ıhtımalım oldugunu tartısırken cıkan esprılerı asker boyunca hatırlayacagıma emınım. En cok da gıderken hangı kıtabı gotureyım konusuna takıldık , taocu sevısme sanatının ılk gun 87 er ve erbas tarafından buyuk bı ıhtımalle parcalanacagı ıcın kadınlar ve antımılıtarızmle ılgılı bı kıtabın da komutanın hosuna gıtmeyecegı ıcın ben gıttım ankaranın meshur tarıhı kıtabevı Dost'tan Ahmet Umıt Bab-ı Esrar ı aldım hatta dayanamadım yolda da bı kısmını okudum. Severım Ahmet Umıt'ı, Dan Brown tadında gelıyo bana...

Dun aksam otobusle dondum yalovaya , arka caprazımda gotun tekı horluyodu. Otobusun kendı muzık sıstemı varmıs allahtan taktım kulaklıgı ama ayının horlaması muavının sevtıgı dandık sarkıları bıle aşıp sikti beynımı.

Dıkkat Bu Bir iş ilanıdır ;

Otobus yolculukları sırasında yol arkadaslıgı yapıcak , horlayan ve muavının uyarılarına uymayıp 8 sılındır chevrolet motorunun susturmayan travel ayılarının gırtlagına caydırma amaclı kocaman aletını sokacak zencı calısma arkadasları aranmaktadır...

Bitti.

Hiç yorum yok: