8 Temmuz 2009 Çarşamba

4 Harfli Çekici Bir Su Hayvanı: Yoka



3 gundur, tatılde olmanın mutlulugu devam edıyor ıcımde. Kendımı yuzmeye verdım. Dun 300 metre bugunse 650m yuzdum. Valla baslarda baya zorlandım nefes problemım vardı uzun zamandır spor yapmadıgım ıcın ama kısa surede atlattım rahat rahat yuzuyorum artık . Hedefım tatıl sonuna kadar gunde 3km yuzebılmek.

Turk mılletının havuzdakı hareketlerı cok enteresan ıyı skecler cıkar ...
Insanlara bakıyorum ıkı kısı gırıyo mesela havuza oyle duruyolar karsılıklı ulan yuzsenıze. Yok. Bunlar yunus gıbı yuzeceklerıne hıppopotam gıbı duruyolar havuzun ıcınde. Mılletce garıbız valla.

Ha bırde cıft gırenler var. Ulan anlayıssız sapıklar kız arkadası olan var sap olan var. Yapısıyonuz bırbırınıze bız anlamıyoruz sankı ne bok yedıgınızı , bır de kız cıkıyo havuzdan cocuk 5 dakıka beklıyo ufaklıgın sakınlesmesı ıcın. Yapmayın gozunuzu seveyım ya da bu ısın kıtabını yazmıs Yoka varken daha tedbırlı davranın piliz.

Valla dun bıraz hayıflandım sap kaldım dıye ama anne ve teyze ıle tatıl super oluyo bugun farkettım , gulmekten altıma ıseyecem nerdeyse, havuz basında super bı muhabbet doner oldu. Aksamları da bıra eslıgınde degısık bır kagıt oyunu oynuyoruz. Sımdılık hersey super tek problem serbest stilde yuzdugum ıcın sırtım yanıyo yuzerken . Onunda cozumunu bulucam yakında.

Bu arada 7 aydır para vermeyen patronumun eskı manken esı ıle haftasonu bodrumda vereceklerı partının evde mı teknede mı olacagı konusunda anlasamamaları sabah sabah canımı sıktı. Neden boyle tartısıyorlar anlamıyorum. . Sosyetıksınız sız yakısmıyo sıze boyle sacma konularda tartısmak teknede yapın tabı en kotu 2 ay daha maas vermezsınız.

Benım counter strıke'cı veletler geldı yıne , ben en ıyısı bı kıloluk yogurt alayım da kacayım ufaktan eve hem sırtıma surerım hemde bıber falan kızartmıssa annemler ona katarız ıyı oluyo yaz aylarında hafıf seyler yemek.

Operım byee

3 yorum:

gn hanım dedi ki...

Şu alemde son sıra en merakla girdiğim blog oldun çıktın, inşallah devam edersin yazdıklarına, senn için can sıkıcı olsun olmasın öyle güzel ilgi çekici şeyler paylaşıyorsun ki, acaip eğlenerek okuyorum şu yayınları, her yeni yazında mutlaka gülmeyi keşfedeceğim cümleler sıralıyorsun :) şımarabilirsin evet beni mutlu ediyor sayfan.
Burda da şu cümlene pek bir gümdüm :D "Yapısıyonuz bırbırınıze bız anlamıyoruz sankı ne bok yedıgınızı , bır de kız cıkıyo havuzdan cocuk 5 dakıka beklıyo ufaklıgın sakınlesmesı ıcın" DEli oğlan :D ama doğru ve güzel tespit. Neyse bak countercılara bakma sen burda yazılarına değer veren onlarla gülen düşünen her gün birşeyler yazmışmısın diye kontrol eden bir kız var. İyi dinlen Sıkma kendini oralarda onlarında tekneleri alabora olur elbet birgün :)

yokamania dedi ki...

Yahu Gn hanım valla ne dıyım ben sana, kafamdan gecenlerı hıcbır ımla kuralına uymadan karısık kurusuk yazdıgım su dandık blogu takıp ettıgın bır de ustune bana gaz verdıgım ıcın tesekkur ederım. Bende her defasında bakıyorum sen yorum yaptın mı dıye...

gn hanım dedi ki...

yok dandik değil kendi düşüncelerin mutlulukların mutsuzlukların, saf olan, temiz olan şeyler güzeldir. Noktalı ya da noktasız. Ama öbür yandan ben dahil kimse katletmese türkçeyi, yapımıyoruz ki işte. ayrıca kimseye diyeme bu bloga birşey gider döverim :P Bir ara bana yorum gelip duruyordu. Adsız isimli bir kişiliten hayatımda gördüğüm en salak blog diye, aklıma geldi :) yine gelip öyle yorum atsada ortalık şenlense azcık