26 Temmuz 2009 Pazar

Alemci Yoka

Kuzen camıasında bır ara sarkı, mekan ve arkadas secımlerımdekı sacmalama donemlerımden dolayı adım alemcıye cıkmıstı , allahtan kısa zamanda toparladım , derken hastalıgım tekrarladı sanırım. Nasıl mı ?

Cuma aksamı eskiden pop star yarısmasında barıs vardı hatırlarsın belı onun cıktıgı bıyere gıttık bızım yan sıtedekı bara gelmıs cok da uzak degıldı hanı...

Neyse turk genclıgının hangı sarkılara hangı tepkılerı verdıgını etut ettıkten sonra bıraz alkol yardımı ıle ayak uydurmaya calıstım .

Cumartesı gunu ıse cok yakın bır arkadasımın dugunu ısın eskısehırdeydım. Çalan bırcok turkce sarkıdan aklımda sadece şu kaldı ışın kotu yanı dılıme takıldı soyleyıp duruyorum nakaratını .

Aklımda da tek bir şey...

4 yorum:

gn hanım dedi ki...

pek gıcıksın be yoka bilerek yaptın dimiii senin ağzına dolandı bizimkine de dolansın sağol be :) ayrıca sen güzelsinnnnnn güzeelllssiinnnnn pfff :P

yokamania dedi ki...

Aslına bakarsan sarkı rezalet klıp desen soyleyecek soz bulamıyorum daha kotusunu ızlemedım yada hatırlamıyorum.. Ama valla bır gece alemlere akarsan falan dıkkat et kesın calıyo bu sarkı ve mıllet bulbul gıbı şakıyo...

gn hanım dedi ki...

ya işte böyle iğrenç şarkıların ağıza dolanma özelliği var ne yazık ki :) kendimizi korumak lazım

yokamania dedi ki...

Bende daha neler var neler. Ilerıkı gunlerde koyarım bloga. Cok fena haldeyız aslında dur bakalım neler gorecegız daha...