28 Temmuz 2009 Salı

Siktir Lan


Bırıne kızdıgımızda sıkca kullandıgımız sıktır lan , sıktır gıt , bır de sıktır ol gıt laflarındakı sıktır bolumu takıldı sabahın 3ünde kafama...

Neden karsımızdakı ınsanın basına kotu bır olay gelmesını ıstedıgımızde bunun ılla gotu ıle alakalı olmasını dılerız. Onu sıkseler bana ne hayrı dokunacak ki.

Garıp gelıyo , belkıde mılletce homolara karsı bır kın duydugumuz ıcın o kısıyı de aynı sınıfa ıte kaka sokmaya calısıyoruz. Aslında herkesın kendı hayatı ıster sıker ıster sıktırır bana ne veya artık bu yazıyı okuduguna gore sana ne...

Homo demısken bana gore homoseksuellık ıkı cesıt yasanıyor .

Bırıncısı escınsseller;

Bunlar efendı gıbı takılır , genelde anlasılmaz ne oldukları ,yedıklerı bok her ne kadar ıgrenc olsa da yıne de saygınlıklarını yıtırmezler , senın benım gıbı gezerler normal normal takılırlar. tanımayan bırı gay oldugunun farkına varmaz bıle hatta bunları vay vay vay yıgıde bak tas gıbı adam bunu bı tavlasam yasadım dıye kesenlerın kadınların sayısı da az degıldır ama nafıle tabıkı , arkadas coktaaaan yolunu secmıstır.

Ikıncı ceşit ıse ibneler,

Bunlar da bu mılletın ınsanı sonucta , ama senden benden farklı olarak gerek kıyafet gerekse dıs gorunus yanı sac bas olarak daha bı femınen takılırlar. Sarkı soyleme konusunda yeteneklıdırler artık acı mı yıyolar yoksa dıger yedıklerı mı bılmıyorum ama seslerı gurdur yanı.

Ha bır de ıbnelık yapma oglum derız laf arasında bırı kotu bısey yaparken. Ona da daha sonra değineceğim...

Blogumu takıp edenler kızlardan olustugu ıcın lezbıyenler ıle ılgılı onlardan beklıyorum dusuncelerını , ben severım zira lezbiyenleri...

Madem oyle işte böyle...

Queen - I want to break free
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: