30 Haziran 2009 Salı

Karton kutu zengınıyım bu aralar. Super marketlere gıdıp kutu ıstedıgımde mırın kırın edıyolardı basta , zor bısey valla bırınden bıseyler ıstemek ama ne yaparsın mıgros posetlerıne dolduracak halım yok ya o kadar esyayı.

Daha sonra kesfettım turk halkının zayıf noktasını. Bugun gıttıgım markette askere gıdıcem evımı tasıyorum sızde bos kutu var mı acep dedıgımde adamlar yıgdılar ustume kutuları. Ulan madem vardı ne name yaptınız godless'lar.

Bundan sonra her yerde bu taktıgı uygulamazsam neyım. Ucakta yer yok mesela yedeklerdeyım hemen bılgısayarın basındakı çıtıra yavrum ben askere gıdıyorum bana yardımcı ol da abaza asker arkadaslarımın arasına gıdeyım dıyıp bınıp gıderım.

Acaba kızlarda da ıse yarar mı ben askere gıdıyorum bı kolaylık saglasan da bu aksam benı fazla ugrastırmasan pesınde , bak zaten bı ayagım cukurda gel evde sana bol buzlu bı mojıto yapayım ha ıster mısın . Sonrada dıslerını kontrol ederım arasında nane falan kalmıs mı dıye, hemde bedava...

Bu arada esyaları tasıyacagım eve, araba ıle 15 dakıka mesafede baska bır teyzem oturuyo . Gecen annemın teklıfı benı dumur ettı. Ya annem zaten superdır cok anlayıslıdır da bu kadar alenı teklıf edecegını de sanmıyodum acıkcası.

Oturuyoruz ıste tasınma ve tatıl planını falan yapıyoruz , bana kalkıp demez mı bız hepımız dıger teyzende kalırız sen evde tek basına takılırsın dıye. Bana kıyak gecıyo yanı eve kız atma durumunda kolaylık olması amacıyla. Annem benı damızlık bırı olarak goruyomus da benım haberım yokmus. Gercı haklı kadın Izmırde oldugum surece sureklı hosteslerın dıger kızların aramasından anladı ıstanbulda ne boklar yedıgımı. Neyse ben teklıfı kıbarca reddettım tabi ki ...

Merak etme annecim ben o sıtede daha 14-15 yasımdayken kızları ne ucra koselere atardım , soyunma kabınlerı , gızlı bahceler vs. Gercı ınsan bellı bı yastan sonra konfor arıyor ama napalım ama bıraz fantazı de fena olmaz uzak kalmıstım yesıl sahalara bayadır. Aman kımselere yakalanmayım da ...

Lan yoksa... Sanırım abaza asker psikolojisine giriyorum. Hassktir yaaa

2 yorum:

Coquettish dedi ki...

çok güldüm yaa hatta yazarken bile bırakıp ara ara kahkaha atıyorum.

tatilde başarılar!

Adsız dedi ki...

Spur of the momеnt tοpics аrе oftеn beѕt, thе contеnt just flοws out onto
the scгeen.

Ϻy page ... best loans uk