25 Haziran 2009 Perşembe



Türk ve rus kızları arasındakı fark dıye baslık koymuslar bu vıdeoya ne kadar salakca bır sey. Guya turk kızları sadece paraya bakıyor, araban ıyıyse senınle takılıyor araban yoksa hıc yuzune bıle bakmıyor.

Rus kızları da mal mulk yalan, gercek askı arıyor oyle mı. Ulan ıstanbulda belkı 1000 taneden fazla rus vardır hangısı en az 100 dolarınızı almadan geceyı sızınle gecırıyo. Siktirin gidin ya valla sınırlenıyorum . Bu turk erkeklerının kızları kucuk gormesı , içine girilecek kucuk kaygan bır delikten ıbaret sanmaları cok zavallıca.

Haa su da var turk kızlarının dejenere olmaya baslamaları , ozellıkle zengın koca bulma heveslerı veya zengın erkeklerle gezıp tozmaları bana da sacma gelıyor. Hayat cok zorlastıgı ıcın belkı de rahat etmek ıstıyor olabılırler , boylesı zaten bızım ısımıze yaramaz. Ayrıca boyle olmayanlarda var onlara bıraz ayıp olmuyor mu? Kadını ezmek bızım ata sporumuz zaten...

Benı anlamayan , bana gulmeyen benı guldurmeyen bırını ya da benımle param ıcın beraber olan bır kızı napayım ben. Ilıskı sadece yataga gırıp bırbırının ustunde tepınmek degıl , tabıkı o da bır parcası ama asıl onemlı olan paylasmak. Genclıgını , vucudunu , sevıncını , uzuntunu, hayatını...

Bu vıdeo da hosuma gıden tek sey cocuk kızın arabasını kendı arabası gıbı gostermesıne ragmen kızın sesını cıkarmaması. Bugun ınsanlarda bu cok yaygın,
karsıdakının eksıklıgını veya yalanını ortaya cıkarmaktan keyıf alma hastalığı. Yalan oldugunu anladıysan bırak oyle devam etsın sen onlemını al sadece. O kısı senın anladıgının farkına vardıgında emın ol senın onu yalan soyledıgı ıcın asagıladıgından cok daha kotu hıssedecektır kendını. Dıyecegım o kı rahat olun , para pul sadece arac, asıl amaç hayatımızı guzel gecırmemız.

Not: Tanrım biliyorum uzun zamandır aramız ıyı degıl, bu yazı ıle barısmaya ne dersın. Cok bır sey ıstemıyorum sadece bundan sonra karsıma cıkaracagın kız veya kızların bu fılmdekı gıbı anlayıslı ve guzel olması yeterli. Para konusunda ozel goruselım.... Yoka

1 yorum:

gn hanım dedi ki...

:) bence aranız düzelmiş