22 Haziran 2009 Pazartesi

Geçen gün bayadır girmediğim Privatesozluk'e gireyim dedim. Bıraktığım gibi aynı kalitesizlikte devam ediyor. Yoka ismiyle baya bi yazmısım , okudum yazdıklarımı bazıları cok sacma geldı bazıları ıse komıkmıs hakkaten bugun bıle gulebildiğime göre...

Neyse hazır gırmısken bı entry yazayım dedım su Nil'in maden suyu reklamında soyledıgı sarkı bana Ajdarın sarkılarını hatırlatıyo Anasını satayım Ajdar saçmalayınca insanlar dalga geçiyor Nil saçmalayınca herkes götünü yiyim ayağında beğeniyor sarkıyı. Silmişler yazdığım seyi, ben orda onların ıstedıgı seyı yazmak zorunda degılım kı. Kendılerı calıyo kendılerı oynuyolar , kufur edecem ama dava açmasından korkuyorum bırılerının , herkesın bırbırıne ıstedıgı gıbı kufur edebıldıgı bır ulkede yasamak ıstıyorum...

Bu arada kızların Nil'i izlerken ağızlarının suyunun akmasına uyuz oluyorum. Kalmadı valla söyle özgün birileri etrafta , hepsi aynı hatta bazıları one gececem dıye abartıyolar ıyıce travestı gıbı oluyolar sonunda fazla makyajdan... Gecen bırını gordum nıckı Swarovski Taş ulan gerizekalı senden olsa olsa kaldırım tası olur. Vileda saçağı gibi saçlar bülent ersoy'unkiler gibi dudaklar azcık guzel olsan tamam dicem. Diyeceğim o ki boş bir toplum olduk çıktık. Zevksizliğimiz de cabası mı derler neyse işte oyle bısey.

Offff sıkıldım valla bu kız ıslerınden en iyisi ağustosta askere gideyim de aklım basıma gelsın yine cok konustum.

Hiç yorum yok: