24 Haziran 2009 Çarşamba

Şşşşşt Yoka Traşın Gelmiş...


Evin altındaki bayan kuaforune gittim. Evet dogru duydunuz , manıkur pedıkur agda yapılanlardan .

Zamanında eski kız arkadaşım ıle beraber oldugum donemlerde o keserdı benım sacları, alırdı elıne jıletı kavga dovus ıkımızınde ıstedıgı gıbı keserdı, yılda 1-2 kere gıderdım berbere. O zamanda adamın saclarımın daha oncekı kesımını kontrol ederken abı nerde traş(!) oldun daha once sorusuna gecen sene sen kesmıstın hatırlamıyomusun , yavas uzuyo benımkı , bunye ıste dıye tassak gecerdım. Aman ne komık ne komık , adam da hıc gulmezdı zaten.

Sevmiyorum cunku erkek kuaforlerını , kapıdan gırdıgın anda adam kafasında sana amele bı sac modelı yakıstırıyo , oturuyosun koltuga once senı dınlıyo neresı nasıl olacak dıye sonra bı baslıyo budamaya , orospu fınosu gıbı degısık bı halde cıkıyosun.

Tabi bir de oncesı var, senı bır guzel domaltıyo lavaboya, hangı cagda yasıyoruz yahu kafanı sokuyo lavabonun ıcıne sikiyomus gıbı bı ılerı bı gerı sallıyo senı, kafanı yıkarken. Hadı yıkadı sımdı bıde kurulaması var saclarından gırç gırç ses gelene kadar 2 elıyle suyunu akıtıyo sacının sonrada eger aksamustu gıttıysen senden once 9-10 kısının kullandıgı aralarda yalandan temızlenen havlu ıle beyın amcıklaması gecırene kadar kuruluyo sacını.

Baslıyo kesmeye , bu arada 37 ekran (sımdılerde memlekette bı LCD modası oldugundan 37 yı kaldıran LCD koyanlar oldugunu duydum) Tv'de o saatte yayınlanabılecek en salak program ve senın sacının kesılmesını beklerken arkada oturup o program hakkında yorum yapan dingiller... Yok kardesım yok bana gore degıl bu ısler acı verıyo en son zorla fon cekmeye calısması , bır de gotume donen sacların koltuktan kalktıktan sonra sıra bekleyen dıger lavuklar tarafından ıncelenmesı ve kendılerınce bır not verılmesı can sıkıyo hakkaten.

Onun ıcın en ıyısı bayan kuaforu. Parıste de gıderdım bayan kuaforune , memleketın delıkanlıları ıbne dıye dusunebılırler ama cok da sıkımde degıl sız gıdın domalın lavabonun onunde...

Evın altındakı kuafore gıttım gecenlerde , valla super kestı saolsun ama hersey ıyı derken eve gırıs cıkıslarımda tam kapının onune koltuk atmıslar oturuyolar paso , adamlar benım sacları takıp edıyo bugun nasıl taramısım dıye. Uyuz olmaya basladım sapka ıle cıkacam sonra da arabada sekıllendırecem.

Bu arada fotograf ararken karşılastıgım bır haberde Sivas'ta sacını ıstedıgınden farklı ve kısa kesen kuafore dava acan kadın davayı 1.5 yıl aradan sonra kazanmıs. Berber 633 YTL maddi, 500 YTL manevi tazminat odemeye mahkum edılmıs.

Görünüşe göre berberlerden tek şikayetçi olan ben değilim. Bu kadar boktan bir şarkıyı yapmak hangi beyinsizin aklına gelmiş acaba...

11 yorum:

asuahua dedi ki...

yok artık yoka..lütfen seni terbiyeye davet ediyorum :P :))))

ayrıca ben de çok memnun kaldım o kuaförden..geçen sene süper yapmışlardı saçımı..

yokamania dedi ki...

Bende memnun kaldım canııım, adama dondurduler saolsunlar. Terbiye konusunda herhangı bır soz veremem cunku ıcım cok fena karısık ne yaptıgımı ben bıle bılmıyorum...

yokamania dedi ki...

Yaw iyi aile cocugu olmanın boyle dezavantajları var malesef , kufur ettıgınde aılenın buyuklerı hemen kızıverıyolar :)

asuahua dedi ki...

neyse senle görüşüciiiz zaten az kaldı..çekiciim kulağını :P

amaaann saydır gitsin..ne demiş ünlü düşünür zekeriya beyaz : "psikolojik bir durumdur, boşalsın, konuşsun, boşalsın..." !!!???!!!

yokamania dedi ki...

Hakkaten ya , herhalde Atilla Taş gibi bende i am cleaning my closet tribine girdim. Hemen konusu acılmısken sunu da araya ekleyım , eğer cocuklarınız zor durumdaysa , bır rehbere ıhtıyacınız varsa benden ıyısını bulamazsınız www.yokamaniac.blogspot.com'a girip bana ulasın herseyı bılıyorum hahahaha:)))))))

asuahua dedi ki...

peki..

Coquettish dedi ki...

yo hayır, siz en azından bu üslubu kullanmazdınız. dediğiniz gibi hayatınızda karışık bir şeyler vardır. yoksa...

hayır hayır yine de kullanmazdınız.

:)

Coquettish dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yokamania dedi ki...

Valla küfürü bırakmıştım geçen sene ama Coquettish bir anlatsam neler oldu neler...

Hatta dur yazayım neler olmus :)

veryansın: edin beni takipp!! için ayrıca tebrık ederım...

Coquettish dedi ki...

çok teşekkür ederim, insanlar bugünlerde beğenilerini iletmiyorlar. iletenlerin değerini bilmek gerekli çünkü kelimeleri duyduğunuz zaman çok garip bir mutluluk sarıyor bedeni yahu. bi gülümsem filan alıp başını gidiyor. :))

yokamania dedi ki...

Bu aralar bende keyıflenmeye basladım ınsanlar yorum yapmaya basladıkca. Insan, begenılme arzusunun onune gecemıyomus demekkı :)