22 Haziran 2009 Pazartesi

La havle vela kuvvet yada onun gibi birşey....

Narlıdere Barış Gross Market'te çalışan gerizekalı kız sözüm sana;

Ben bugün bir ekmek almak için sana 10 lira veren yakışıklı gencim. Koca süper market olmuşsunuz ama adam olamamışsınız. Ulan 200 değil, 100 değil, 50 değil, 20 değil, 10lira lan bu . Koca market nasıl 10 lirayı bozamaz. Sen dua et alamadığım şey ekmekti başka birşey olsa kafanı yarmıştım.

Yarın yine geliyorum 10 lira ile , hazırla para üstünü bu sefer tarışma çıkarıcam ona göre.

4 yorum:

gn hanım dedi ki...

yakışıklısın ya mahsus yapmıştır :D hem bak işe yaramış, bak yarın yine gidicen

yokamania dedi ki...

Hahahaha hakkaten bak ben hiç böyle düşünmemiştim. Kızlardan korkmaya başlıyorum yavas yavas hadi hayırlısı...

gn hanım dedi ki...

cidden temkinli olmak gerekir benden söylemesi :D "aa bu kız pek saf" deme, hemen guard pozisyonunu al

yokamania dedi ki...

Safından korkmak lazım zaten, ya da saf görüneninden. Saf kız da kalmamıstır artık bugun...