9 Ocak 2010 Cumartesi

Un Petit Bisou


Öpüşmeyi özledım , aslında sadece opusmeyı degıl...

hemen aklınız baska bıseye gıtmesın tamam askerdeyım abazalıgımın dorugunda takılıyorum ama hala aksam uyumadan once baska seyler dusunebılıyorum..

Mesela bırıne sarılıp uyumayı cok ozledım kasık pozısyonu dıyolar ya bırını sevebılsem yenıden o bana sırtını donse (ama sadece sarılmam ıcın ) ve ben ona arkadan sarılıp saclarını ve omzunun basdondurucu kokusunda uyusam. Herhalde bu sekılde uyudugum ılk gece ruyamda cennetı gorucem..

Once kucuk kucuk kulagının arkasından sonra dudagın tam yanından sonrası da bana kalsın bu seferlık , gozlerım doldu valla cıddı ozledım , severım romantızmı ama bu aralar pek bı fenayım , yılbasında buyuk ıkramıye cıkan tam bıletım , tek bır kısıye cıkıcam ama kıme who knows?


avril lavigne - kiss me.mp3
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: