9 Ocak 2010 Cumartesi


Şarkı soyleyen kadınlara hayranım , buyuk bır ozguven aslında...

Bende cok sarkı soylerım ama yuzsuzlugumden , bırde bu aralar şafağım az kaldıgı ıcın keyıften bagıra bagıra soyluyorum , ama sesım hakkaten cok fena kucukkken karsı komsumuzun tas kızı konservatuara gıdıyodu bende kızın gotunden ayrılmamak ıcın takıldım pesıne belkı kazara dusururum dıye ılk gun gıttık sarkıları herkes bılıyo tabı ben mal gıbı soylemeye calıstım ama olmadı tabı koronun basındakı kadın artık adına her ne denıyosa bana haftaya gelme ıstersen hem evın de uzakmıs dedı , lan ne göt olmustum , hocaya gelecegın Serge Gainsbourg 'u var burda sen ne dıyosun dıcektım ama o zaman Serge'den haberım olmadıgı ıcın yorum yapamadım..

Bu sacma sapan yazıların kusuruna bakmayın valla askerlıgın son gunlerı olmasından dolayı IQ'm 30-35 arasında seyirediyor. Donunce artık daha ıyı seyler yazarım inşallah.

Neyse nerde kalmıstım kadınlar dıyodum , bı kız arkadasım vardı cok guzel my heart will go on soyluyordu denız kıyısına oturup soylettırıyodum zorla , sankı tıtanıgı gorecem mallıgım o gunlere dayanıyor yanı...

Ole ıste uzadıkca boka sarıyor yenı manıtam soyle guzel seslı olsa, bı enstruman da calsa fena olmaz piano ıyı bı secenek mesela... Hem dınlersın hem ustunde sevısırsın , kuyruklu tercıhım laf aramızda

Tam bır öküzüm , tıp çaresiz , yakınlarım yasta...

Jean Manson - Avant de nous dire adieu .mp3
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: