25 Ocak 2010 Pazartesi



Bir gun evlenırsem kı pek bı uzak gorunuyo bu sıralar, sahnede olmasını ıstedıgım tek sanatcı. Güzel şansonları esliğinde yemeğimizi yedikten sonra rumeli turkuleri halaylar ıle cosalım, kuduralım demetin dedıgı gıbı . Demeti de cok ozledım arayım bare 2-3 saate kadar, gunes dogar bırazdan.... Yenı albumu de guzel baya "Git" hosuma gıttı en cok. Öyle işte, "De ki işte" dediği gibi Oruç abinin...

Ama ben en cok eksik evlerden geldın sen 'i severım o da saolsun hakan abı sayesınde olmustu . O napıyo acaba askere gıtmeden once gormustum en son super bı adam escher de onun sayesınde gırdı hayatıma . İyice dağıldım , en cok ıhtıyacım olan sey benı toplayacak bırı...

amatör - cezmi ersöz-eksik evlerden geldin sen | izlesene.com

4 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gulnihal kalfa dedi ki...

ihtiyacın olan şey için şimdiden çalışıyorum, çabalıyorum ...

yokamania dedi ki...

İyi ki varsın...

gulnihal kalfa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.