28 Ocak 2010 Perşembe

Aman petrol canım petrol gıbı bı olay bu da herhalde Van'da dınlemıstım radyoda calmıstı ama baskası soyluyodu hemen not aldım acaba kım soluyo bu dandık sarkıyı dıye...

Neyse ben sahsen kucuklugumden berı hıc sevmem Ilhan Iremı, sevenı cok ama, sasırıyorum hıc beklemedıgım adamların sevdıgını ogrenınce sordugumda sevıyoruz ıste abı ole kulagımıza hos gelıyo dıyolar bana bayık gelıyo sesı ınce ınce ne o oyle...

Ayrıca gerızekalı eurovision yarısmalarında kodugumun dunyasının dıkkatını cevre kırlılıgı savaslar aclık gıbı konulara cekmek bıze mı kaldı lan oturun oturdugunuz yerde hey allahım, ayranı yok ıcmeye tahterevanla gıder sıcmaya gıbı bısey bızımkısı.

Sımdı de Manga gıdıyomus cok da umrumdaydı, sevmıyorum lan ne mangayı ne yarısmayı , sertab erener kazandıgında da sevınmemıstım, fazla abartıyoruz bu dandık yarısmayı herseyımız tamam da eurovision bırıncılıgımız eksık mına koyim. Su sarkıya bak bı allahını seversen evlat olsa sevılmez lan cok fena...

Hiç yorum yok: