30 Ocak 2010 Cumartesi

Çekici Kafanıza Korum, Efendi Olun, Adam Olun Lan...


Oldboy'u izledim bu aksam..

Super bı fılm bayıldım valla , GN ye burdan bı kere daha tesekkur edeyım beynımı yıkadı azcık da olsa ızlemem ıcın, 1-2 gun sureklı laf arasında ara ara biseyler soledı merakımı uyandırmak ıcın iyiki de solemıs...

Neyse fılm şahane, hele müzikler muhtesem . Birkac haftadır Vivaldının agresf oldugunu dusunurken fılmde Winter'ın kullanıldıgı sahnelerı gorunce cok sevındım nedense , ama sahnelerı ızleyemedım tabıkı , salagın tekıyım bırde ucan tekme atıcam falan dıyorum bı sik yiyemem ben , ama belli de olmaz sagım solum. Neyse ole ıste...

Vivaldi'ye bayılıyorum, filmi bu kadar sevmemin sebebi kesınlıkle Winter, keşke Özgürle Vanda bayıla bayıla izlediğimiz arka sokaklar dizisinde de bu çalsa , o zaman daha cok bayılırdık.

Alttaki versiyonunuda yenı gordum muhteşem bence , ne kadar sert olursa o kadar ıyı, penis gibi bısey bu allahın cezası.

Vivaldi'nin penisi...



Hiç yorum yok: