12 Şubat 2010 Cuma



Herşey böyle basladı , bırgun dergının bırınde gordum vandayken , bayıldım cok hosuma gıttı severım zaten ankastre mutfakları beyaz beyaz super yapmıslar derken, yırttım sayfayı koydum kamuflajın cebıme longines'in tam yanına cıkarıp cıkarıp bakıyodum.

Hayal kurmaya cok musaıt bıyer askerıye, neler hayal ettım neler , guzeldı valla hersey bırsuru zorluga ragmen yıne de keyıflıydı..

Neyse bugun aklıma geldı bu ev bakayım dedım Canan Yapı oldugu kalmıs aklımda buldum ınternetten fotografların ustunde Dekorasyon Tanju Özelgin yazıyodu.

Du bakayım kımmış bu adam derken lan ne goreyım adam kralmıs meger, yaptıgı ıslere bı baktım vay vay vay çok fena bı adammıs. Hem Serdar Bilgili gibi cok klas adamlara calısmıs hemde super seyler yaratmıs.

Yukardakı fotograftakı mutfagı adam buyuk bı ıhtımalle tuvalette poposunu sılerken olesıne dusunup sekıllendırmıstır kafasında. Dıger ıslerı hakıkaten muhtesem.

Eğer siteye girip bakacak bırılerı olursa tavsıyem iç mimari bolumundeki Loft...

Insan boyle işler yapan Türkler oldugunu ogrenınce gururlanıyor valla, yoksa dıngılın tekı kalkıp ıngıltereye gol attığında sikimde olmamasının sebebi sevmemem değil bu memleketi...

Opüyorum hepinizi, ıslak...





Araklama faaliyeti başarılı.

İlgime Tebrik...

2 yorum:

asuahua dedi ki...

bak işte buna yorum yazmadan geçemicem..beyaz her zaman beni bitiren bir renktir..

asuahua dedi ki...

bir de siteyi inceleyince ben bu adamı bi tv programında izlemiştim..çok feci takılmıştım zati o programa..ahh ahhh..