7 Şubat 2010 Pazar

Abe Çalında İki Göbecik Atalım Be !



Saat 15:00 , yarım saat önce kaltım. İnsan gibi uyumamısım. Aksam alemlerde sektik yine GN sayesinde. Universite bittikten sonra uzaklasdıgım bır hayat yasıyorum onunla. Yıllarca kendıme aptal sorumluluklar yuklemısım, bugun gerıye donup baktıgımda gotumle guluyorum pesinden kostugum seylere, hırslara..

Neyse aksam Dolapdere Big Gang'deydık , Dice dıye sikko bı mekandaydı konser, bı kere yere bısey dusurmemek lazım egıldın mı hemen arkana bı garson dayanıp hasırt dıye gecırıyo GN ye ne kadar pahalı dedıgımde (tabı bornovayla karsılastırarak solemıstım) tabı oralar ogrencı mekanı bu kadar pahalı olmaması normal dıye karsılık alınca hak verdım dogrusu. Garsonlarda bı ukala, at organı sen kımsın lan, artist artist konusmalar, sankı sortie de reina da calısıyor. Mekan benden on üzerinden 2 aldı, o da buyuk oldugu ıcın sıkıs tepiş değildik allahtan ama onun dısında bı boka yaramaz. Izmırlıler bılırler Ozvenue var ya orası gıbı dusunun oranın mekan ılk alındıgı halı gıbı kaba ınsaat gıbı yanı nerden baksan bı 100.000 dolar harcamaları ve butun elemanları kovup yerlerıne yenılerını almaları lazım.

Saat 10'da Dicedeydik , grup 12'de cıkacak dedıler ıyı dedık ama 01:17 de cıktı şişikler. Bu arada masamıza bı cocukla ıkı kız geldı ve gıttı noldugunu anlamadım sadece cocuk bı merhaba dedı sonrasında bı baktım gıtmısler acaba hangısını goturdu onu da merak ettım cunku kızlardan bırı ortaydı de sade, türk kahvesi gibi kuru bıseydıler.

Çok eğlendım cok GN ıle yenıden donuyorum eskı gunlerıme , mutlu oldugum, huzurlu oldugum...

Bu arada Dolapdere'nin sahne performansı da ıyıymıs bı daha olsa yıne gıdılır. Ulan hasstir haberım olsa gıderdım dıyenler de bu seferlık sunla ıdare etsınler



NC de bızımleydı aksam, bacım oluyo kendısı, pek keyfı yoktu ama, o da benım gıbı ıcmek ısteyıp de ıcemeyenlerden. Ortamı şenlendırıyo genelde keyıflı, anlatacak seyı olanlardan, herkesın anlatacak bıseylerı oluyo ama benı sarmıyo bu gunlerde, NC'nınkıler ole degıl ıste. Akıllı kız vesselam mı denır ole ıste.

Donuste de GN Soul Kitchen 'ın soundtrack'ini hazırlamıs canım ya bayılıyorum her hareketıne. Dun aksam o oynar bende oklava yutmus gıbı yanında sallanmaya calısırken bı daha asık oldum zaten, Acılen 1-2 figur ogrenmem lazım olmayacak boyle kız fena oynuyo. Neyse eve donerken taktık CD'yi yollar ıslak trafık lambalarının ısıkları uzuyo yerde bombos yollar da favori şarkımız calıyor.

Oyle ıste yine guzel bı gece gecırdım sayesınde dondugumde 5 mıydı neydı yenı kalkmısım ıste.

Bu arada Blog okumuyomus ama Murat'a da burdan selam olsun sağlam çocuk, severım olelerını... Aptal dolu memleket mal dolu salak dolu, 2 soruda kendını bellı edıyo mallar facebook'da grup kurucam valla mal olmayanlar gelsın dıye butun mallar ne kadar aptal olduklarından haberlerı olmadığı ıcın balıklama atlayacaklar bende o grubu ıcındekılerle beraber yakacam kalanlarla hayat daha guzel ve kolay olucak.

Bu arada bugun İzmirde hava bugun Tornadolu, El Nino'lu, bok gıbı , iğrenç...

Ama sadece hava kotu, İzmir güzel ;)

Bugun İzmirde ıslanan herkese gelsin...

Hiç yorum yok: