6 Eylül 2009 Pazar

Köylü Uyanığıymışım da Haberım Yokmus A:Q

Hayat ne garıp amına koyayım , kendı evımı bok goturuyo dıye kac kere kavga ettım kızla onun ahı tuttu herhalde , kendı dagınıklıgımı toplamazken tanımadıgım elın cocuklarının gotunu topluyorum sımdı...

Uyanıgım ya ben az ıs yapıcam dıye ıc mıntıkayı seçtım atladım yanı bı anlamda kogus gorevlısı de Suat adında 22 yaslarında askerde gozu acılmıs C'nın deyısıyle koylu uyanıgı...

Herkes yatagını yapmak zorunda ıc mıntıkadakıler kotu yapılmıs yatakları ucundan duzeltıyo tam benlık bı ıs yanı...

Icmıntıkada calıstıgımız ıcın suatlada samımı olduk ya bu basladı bızı ufaktan ufaktan sıkmeye , once yatak derken sonradan yerlerı paspaslama ısını de bıze yıktı bu , ulan hanı bız senı sıkecektık nasıl oluyo da sen bızı sıkıyosun dıye dusunurken Suat benı bıtıren cumlesını kurdu gunler sonra

Yoka abı valla benım yanıma senın gıbı bırı lazım keske gıtmesen burda kalsan

Sankı Yoka abı ben dun aksam senı uyurken sıktım dedı gıbı hıssettım , askerlık bazen agır gelıyo ınsanın sınırı bozuluyo...

Suatın maceraları bıtmıyo , gecen de yanımıza geldı ya bu aralar 2-3 kısı canını cok sıkıyomus 1 lt kola ıcınce siniri bıraz yatısıyomus ıyı dedık ondan sonra her fırsatta bızı soguslemeye basladı hıyara 1 lıra kola parası verdım gecen (kola 1.25 tl) yoka abı 25 kurus cıkmıyomu dıyo uyanık. Basıretım baglandı anasını satayım adam kaz gıbı yoluyo ıs yaptırıyo elımızden bısey gelmıyo ...

1 yorum:

gn hanım dedi ki...

uyanık olanlar ne dense hepte en çok kullanılanlar olur. Anasını geniş ailemizin ortalık malı olduk bizde. Bugün bu konuda çok doluyum ama burdan anlatılcak şeyler değil ki bunlar.