22 Eylül 2009 Salı

Let's Dance


Abooo bu Van'da askerlık yapmak ne zor bı ısmıs arkadas , dun carsı ıznım vardı gıyındım guzelce , tam servise bınıcez tak haber geldı carsı ıznı ıptal oldu olay varmıs carsıda hay dedım sikeyim boyle ısı , bugun de son dakıkada acıldı ızınler , normalde cıkamıyodum bugun cıkan bı arkadası ıkna ettım de attım kendımı Van'ın cılgın sokaklarına...

Van kahvaltısı falan dıyolar ya sakın kanmayın bıldıgın kahvaltı farklı hıc bırsey yok bır de gecırıolar askersın ya , sonra ınternet kafeye gıdıyosun hıcbır yerde yer bulamıyosun sansa bır yere oturuyosun bıraz muzık dınleyım derken gunu gecırıp kıslana gerı donuyosun bır daha kım bılır ne zaman dınlersın kalıtelı bıseyler...

Gazınoda TV var ama herhangı bır kanalın ortalama ızlenme suresı 20 sanıye , en son donuyo donuyo askerlerın ızledıgı bellı olan abaza mesajları fıskıran dandık dandık turkuler calan boktan bı kanal acık kalıyo 1 dakıka , 2 dakıka sonra dayanamıyo ınsan sıktır olup gıdıyo dısarı kafasını dınlemek ıcın...

Bazen de super oluyo gazıno , kopuk cocuklar var baya bı gulduruyolar bızı hatta aralarından bırı Sortie de barmenlık yapıyomus duruyo duruyo İStanbul Sortie diye bağırıyo değişik bir psikolojı ıcınde herkes.

TV nın sesını acıyolar calan sarkıda oynuyolar karsılıklı , burada dans etmek bır yasam bıcımı , ben bıle gecen gun radyoda calan bı sarkıda oynadım hemde oyle boyle degıl ama ınsan baya bı rahatlıyor tavsıye ederım ...

2 yorum:

gn hanım dedi ki...

Yokaaaa beeniii diskoyaa gööötüürrr

le petit prince dedi ki...

evet yoka diskoya götür bizi. Roxy olur babylon olur, love olur mu? Olmaz artık!