31 Ocak 2009 Cumartesi

İşte Bu Benim Şovum

Ünlü olmanın dayanılmaz cekiciliginden oluyor sanırım bu değersiz olmayı kabullenme durumu..

Neden bilmiyorum ama insanların zor duruma düşmesi kendimi bildim bileli keyif verir bana , herhangi bir maç izlerken kaybeden tarafı tutmamım nedenlerınden biri de bu sanırım .

Burdaki insancıkları da izlemek geçici bir keyif verdi bana bu akşam ama daha sonra düşününce üzüldüm , insanların prodüktörlerin masasına meze olmasına.. Aslında meze demek hata belkide, bana daha cok bir kahvaltı sofrasını anımsattı bol tuzlu hıyar ve bilindik kaşar çeşitleri eşliğinde...

Zavallıcıklar arasında bacak açma konusunda yaşanan tartışmaya sırasında yarışmacılardan acilen yorum yapma ihtiyacını gidermek isteyen Çember Sakallı Denyo olarak fişlediğim vatandaşın yorumu ile bitiriyorum yazımı...

ÇSD: Bu genç bayan arkadaslar bacaklarını bugun acmayacaklarda ne zaman acacaklar? Değil mi yahu...

Sana acilen dandik kişisel gelişim kitaplarından birini almanı tavsiye eder gözlerinden öperim.

Sıradaki şarkı sana ve tüm hayvan severlere...

Hiç yorum yok: