21 Kasım 2009 Cumartesi

Gecen hafta Zar Adam'ı okudum , bok gıbı bı kıtap , ayrıca cok uzun zamandır ınternette oynadıgım bı satranc oyununda salak bır hamle ıle vezırımı kaybettım ama umıdımı kaybetmıs degılım hamle sırası karsı tarafta sımdılık, bakalım neler olacak...

Kıtaba kotu dıyorum ama aklıma demın bı zar atıp ıstanbul ucagına bılet alıp bu sehırden sıktır olup gıtmek geldı tabı gotum yemez ole bısey yapmaya surda azcık zamanım kalmıs , etkisinde kalmısım kitabın ucundan accık...

Ole ıste gonul ısıne gelınce sanırım acele edıyorum 56 gun var daha o zamana kadar kımın ne bok yıyecegı bellı olmaz...

Sıradaki sadece adı piyale olanlara gelsın.

Ne garip bir isim değil mi a dostlar ,ınsan neden koyar bu ısmı yavrusuna;

Mesela;

Adın ne?

Piyale.

Aaa ,ne enteresan, anlamı ne?

Aslında pek bır anlamı yok annem bı aksam yıne makarnayla gecıstırmıs yemeği

Eeee?

Babamda cok sınırlenmıs ve ben dunyaya gelmısım...

Hiç yorum yok: