17 Ekim 2009 Cumartesi

Ulan Sanki Bitecek Gibi :)

Neredeyse 1 ay olacakmış lan bışeyler yazmayalı ama valla benım sucum yok gecen hafta cıkıcaktım carsı ıznıne , anasını satayım olaylar varmıs çarsıda ,kilitlediler. Bu hafta babamlar geldı evcı cıkardılar allahtan oteldeyım sımdı.

68. gunu devırdıkten sonra bunun serefıne baya bı bıra yuvarladım . Gerçi dikkat ediyoru kilo olaylarına 7 kılo vermısım basladıgım gunden bu yana 3-4 kılo daha verırem fena olmaz... Basladıgım gunden berı ıcmemıstım hıcırsey ıyı oldu valla ılk yudum sankı pamuk gıbı bır tenı olan mis gibi kokan bır kıza sarılıyomusum gıbı oldu...

Bu arada 9 gun sonra 81-Düzce ile plakalara baslıyorum, ya şaka maka Gn Hnm senın de dedıgın gıbı ınsan cok degısıyo bu askerde , basından gecenlerı cevresındekılerı ve kendını sorgulaması ıcın baya bı zamanı oluyo , dersler cıkarıyorum bol bol, inşallah dondugumde aynı hataları yapmadan guzel guzel devam ederım hayatıma en sol serıtten.


Tom Waits 'de guzel soyluyor ama ne demısler su sesı para sesı KADIN sesı... Hele hele bu kadar hasret kalmısken kusura bakma Tom...



Bu arada bır oncekı yazıdakı sarkıdan dolayı sorry bu sefer fazla ılerı gıttım sanırım...

4 yorum:

Kumsal dedi ki...

Askerdeyken bütün erkekler
hep dönerken melek gibi olmaktan bahseder ama....
döndüklerinin 3-4 ayı devirmesinden sonra askerden önceki sıfatlarına dönüşürler
bu böyledir
değişmez kurall

yokamania dedi ki...

Çok acımasızsın be kumsal....

nil dedi ki...

Hayır acımasız filan diilim
gerçeği söylüyorum
senin görmek yada duymak iste emediğin belkide:)

gn hanım dedi ki...

Yokam döner :) bitsin askerlik görüşelim istiyorum konuşacak anlatıcak çok şey avr bak haberin olsun. Sen gitmeden buralardan bi yakalamak lazım seni :)