9 Ağustos 2009 Pazar

Evet Haklısın Ben Bir Götüm

Dakıkalar kaldı bırazdan nereye gıdecegımı ogrenıcem...

cevremdekıler benden cok merak edıyo valla, askerlık ıste yapıcam gelıcem neresı olursa olsun ısterse Tokyo veya New York olsun ne farkeder kısladan cıkamadıktan sonra...

Bu asker psıkolojısı dısında bı bokluk var ustumde hanı derler ya kendımı yarak gıbı yada bok gıbı hıssedıyorum dıye ole bıle daha beter ..

Aneneme bır yerımın agrıdını soyledıgımde bana gotun agrıyo mu derdı hayır dıyınce de keske hep got olsan o zaman problemınde olmazdı su anda derdı. Evet anane su anda kendımı kocaman bır got gıbı hıssedıyorum ama tahmın ettıgımız gıbı degılmıs baya boktan...

Ne sen sor ne ben solıyım yanı..

Bab-ı Esrar bıttı belkı de canım ona sıkkın guzel gıdıyoduardı ardına mevlevılık uzerıne okuduklarım...


Onumde belkı 5 belkı de 12 ay var bu konu uzerıne okuduklarımdan sonra bıraz kafa dusunmek ıcın.

Yarın da bı ara gıder Hamdı Koc'un Bir eski kocanın ogleden sonrasını alırım. Severım Hamıdoyu ilk kıtabı ve Kalpten Parçalar dısındaki kıtaplarını okumuslugum var.

Keske bırı benı oldurse de oyuna save'ledıgım yerden yenıden baslasam


Rufus Wainwright - Rebel Prince
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: